Bukefalos 28 år!

Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, jag är en av de som inte har någon profilbild, av den enkla anledningen att jag faktiskt inte har någon bild på mig själv. :o

Edit: Bild på mig själv utan häst som huvudmotiv på bilden, alltså...

Det behöver inte vara ngn märkvärdig bild. Jag tog en själv. eller be en vän ta en bild.
 
Tycker också att det är helt okej med låsta bilder. Då finns det ju ändå bilder. Men jag har träffat på icke singlar som har låsta bilder också.
Det är lurigt, det är.

Inga regler utan undantag. Det enda man kan göra är att minimera riskerna från att bli lurad.
 
Haha, jag är en av de som inte har någon profilbild, av den enkla anledningen att jag faktiskt inte har någon bild på mig själv. :o

Edit: Bild på mig själv utan häst som huvudmotiv på bilden, alltså...

Jag har en selfie :)
 
Tycker också att det är helt okej med låsta bilder. Då finns det ju ändå bilder. Men jag har träffat på icke singlar som har låsta bilder också.
Det är lurigt, det är.
Jag har några låsta bilder. De har jag låst upp för dem som frågar.
Det som är gemensamt för dessa bilder är att någon annan tagit dessa bilder på mig, och jag vill inte att denna någon annan ska snubbla över sina eget tagna bilder på en random nätdejtingsite.

Jag använder dem alltså 'without permission'.
 
Jag har fått svar ifrån en kille som är 6 år yngre än jag som bor i princip granne med mig! Han har två söner varav en på heltid.

En asfånig grej bara - han är 165 cm lång. Alltså, har storleken betydelse...?
 
Jag har fått svar ifrån en kille som är 6 år yngre än jag som bor i princip granne med mig! Han har två söner varav en på heltid.

En asfånig grej bara - han är 165 cm lång. Alltså, har storleken betydelse...?

Jag kom på mig själv med att först vilja svara att " bry dig inte om längden". sen kom jag på att jag ibland tänker det motsatta dvs om någon hör av sig till mig men är lång .. så tänker jag att " det är ju jobbigt med någon som är 1,92 lång."
haha.. dubbelmoral.. I know..:o
 
Jag har några låsta bilder. De har jag låst upp för dem som frågar.
Det som är gemensamt för dessa bilder är att någon annan tagit dessa bilder på mig, och jag vill inte att denna någon annan ska snubbla över sina eget tagna bilder på en random nätdejtingsite.

Jag använder dem alltså 'without permission'.

Av upphovsrättsliga skäl har du alltså låst dem, eller hur menar du?
 
Jag har några låsta bilder. De har jag låst upp för dem som frågar.
Det som är gemensamt för dessa bilder är att någon annan tagit dessa bilder på mig, och jag vill inte att denna någon annan ska snubbla över sina eget tagna bilder på en random nätdejtingsite.

Jag använder dem alltså 'without permission'.

Varför inte? Har personen ngt emot att du använder bilderna - är det inte bättre att du frågar personen då? eller varför skulle du inte få använda dem om du ändå har tillgång till dem?
 
Jag har fått svar ifrån en kille som är 6 år yngre än jag som bor i princip granne med mig! Han har två söner varav en på heltid.

En asfånig grej bara - han är 165 cm lång. Alltså, har storleken betydelse...?

Jag klarar inte av att ha en kortare kille. Skulle se ut som en jätte jämte en på 165.....
 
Jag har fått svar ifrån en kille som är 6 år yngre än jag som bor i princip granne med mig! Han har två söner varav en på heltid.

En asfånig grej bara - han är 165 cm lång. Alltså, har storleken betydelse...?

Beror ju på. Vissa saker tänder man inte på och det är ju inget man kan hjälpa.
Jag själv är kort så jag kan gå rätt långt ner i längd på killar. Men där emot kan jag inte finna väldigt smala/magra killar attraktiva. Har gett några en chans pga deras personlighet men har aldrig blivit attraherad. Hellre mer hull än mindre.
Tror det där med kroppsstorleken för min del handlar om att jag inte vill känna mig stor emot mannen för det känns avtändande för mig.
 
En asfånig grej bara - han är 165 cm lång. Alltså, har storleken betydelse...?
Sök brett, dejta många, gör det ofta - utan några förväntningar.

Jag tror inte att tre siffror följt av bokstäverna "cm" har någon betydelse för vad man egentligen kommer tycka om den personen. Träffa, och kolla kemin.
 
Tänder inte helle på "sparrisar". Hellre några kilo för mycket.

Angående längden så tänker jag på att jag skulle känna mig urfånig om jag vill ha högklackat och helt plötsligt blir huvudet längre än min partner.
Det borde väl inte vara en issue egentligen, men det är nog det trots allt.
 
Jag har fått svar ifrån en kille som är 6 år yngre än jag som bor i princip granne med mig! Han har två söner varav en på heltid.

En asfånig grej bara - han är 165 cm lång. Alltså, har storleken betydelse...?

Testa. Du märker ju om det känns fel när nu träffas!
 
Ok, då håller vi väl oss till nätdejting fortsättningsvis i denna tråd..?

Då kan det vara smart att inte nämna att man stjäl bilder och bortförklarar det med att man faktiskt var den som blev fotad.

Vill man hålla sig till ämnet så låter man smartast bli att svara på utsvävningar så självdör de.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Min hund är gammal och har ont i lederna, och jag försöker underlätta livet för honom. Jag vill hitta låga pallar som jag kan ställa...
2
Svar
30
· Visningar
1 263
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Min orkeslöshet är total och nu i helgen hade jag jobbigt med mående och allt känns så meningslöst. Men ändå vill jag inbilla mig att...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 258
Juridik & Ekonomi Jag har det senaste ett och ett halvt året använt kreditkort för att betala mina utgifter. Nu ska detta läggas ner i juni, så söker nu...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 135
Senast: mumin
·
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
2
Svar
28
· Visningar
530
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp