Bukefalos 28 år!

Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Humelibumlan

Trådstartare
Den officiella Howrse tråden för oss som spelar!

Vi har ju skrivit i en annan tråd, men jag gissar att det tillkommit nya spelare iom med all reklam och att det nu finns på svenska, så vi kan väl samlas här och byta tips, tankar och hjälpa varandra!?:)

Jag heter EnHumla både på det engelska och det svenska spelet!
Lägg till mig som vän! :)

Välkommen alla nya spelare till ett farligt beroendeframkallande spel!

Jag föder upp Travare och försöker korsavla fram bra tävlingshästar på det engelskap spelet.
På det Svenska föder jag upp Paint Horses!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag heter eyz på svenska versionen och eyzgul på den engelska. :)

Jag tycker det är tråkigt när uppdragen tar slut. Jag vill ju ha gååååvor! :mad:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag heter eyz på svenska versionen och eyzgul på den engelska. :)

Jag tycker det är tråkigt när uppdragen tar slut. Jag vill ju ha gååååvor! :mad:

Ja, det tycker jag med... förut kom det ju tillbaka, men nu har det varit slut länge :crazy:
Men nu fick du iallafall en liten gåva ;)

Annars lite fult att det just nu bara verkar handla om att köpa pass (engelska) förut fanns ju sandhögsauktionen etc. Nu är det ju bara KÖP för att få en chans att få... :grin:
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse!

kl*

La till er båda som vän hoppas det var okej.

Wenixa heter jag (svenska versionen), blev medlem igår men har börjat föda upp Hannoveraner lite smått, blir kanske nån ras mer lite senare.
Kämpar nu bara för att få upp färdigheter osv!

Startade även upp ett ridcenter igår!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl*

La till er båda som vän hoppas det var okej.

Wenixa heter jag (svenska versionen), blev medlem igår men har börjat föda upp Hannoveraner lite smått, blir kanske nån ras mer lite senare.
Kämpar nu bara för att få upp färdigheter osv!

Startade även upp ett ridcenter igår!

Ang färdigheterna, ska du bluppa hästen (alltså 100+ blup) vilket är bra om du tänkt avla, så är det smart att börja med att först träna upp styrka, snabbhet och dressyr och när det är fullt, tävlar du hästen tills den har 20 vinster och sen fortsätter du med träning och ridturer :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jaa, fast det verkar vara många som sitter på t ex HOPs ändå. Jag läste i forumet om en som sparat 40-50 HOPs i väntan på något event som detta med Gypsys, antar att det var från Xanthos och riding levels, de man köper för pass öppnas ju direkt...

Själv förstod (förstår) jag inte hysterin kring dessa divines, ok att de är bra för ett EC och många har ju skyhöga skills men kom igen, de vanliga hästarna är ju minst lika bra att ha för de går ju att åldra. Min häst som föddes i helgen har tjänat lika mycket på tävlingar som min divine som jag haft sen september sååå... :grin:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hej! Jag heter Panaccea och jag är Howrse-beroende..



;)
Jag heter Panaccea på både svenska och engelska versionen och jag föder upp spanska hästar! just nu ligger jag lite i lä på engelska, är jätteroligt att vara med från början på det svenska! :)


Just nu efterlyser jag en riktigt bra spansk hingst med hög GP att betäcka mitt (snart) 100-bluppade sto :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag har börjat spela på det svenska spelet, heter kalla där.

Jag har börjat föda upp lite frieser hästar än så länge och tycker spelet verkar väldigt roligt.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hänger oxå på här. :banana:

Jag heter bure på både svenska och engelska sidan men den engelska ligger lite i vila just nu.

Lägg gärna till mig som vän.

Har även jag som många andra fastnat totalt för detta spel
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag finns numer bara på det engelska, svenska är än så länge sjukt oproffsigt och tråkigt! :cool:

Heter Fashionistan och föder upp Hanoveranare och Hunters & en korsning av båda! :laugh::love:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

KL

Jag spelar också howrse, både svenska och engelska versionen. :) På den svenska heter jag Happiness och på den engelska heter jag Lazetti. .

Lägg till mig som vän! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Det är ingen som vill låna mig ett Pandoras Box för att återuppliva min kära häst? :cry:

Jag kan köpa också, eller ge tillbaka ett så fort jag har pass!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl

Spelar inte särskilt aktivt numera men det kan alltid ändra sig ,har ialf kvar mitt konto på engelska versionen , heter kitty79 där också.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nu har jag äntligen 20 vinster på min häst :)

Men hennes blup är på 95 och jag tror att det är för att endast 2/3 av hennes topp färdigheter är maxade.

Hur kan jag maxa uthållighet när jag inte längre kan träna och rida? Är det bara att tävla i terrängkapplöpning?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Japp ,cross country du måste göra ett visst antal starter innan staminan blir "bolded"
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 257
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 312
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
20 797
Senast: qitis
·
Tjatter Året är 2517, planeten “Jorden-Som-Var” har länge varit obeboelig och människorna har spritt ut sig i universum till ett nytt solsystem...
53 54 55
Svar
1 085
· Visningar
33 056
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp