Bukefalos 28 år!

Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Good for u! :)

Själv har jag lyckats gjort ett helt okej byte tror jag. Fick min AT-enhörningssto (GP 351.20) sålt för 1000e och 5 pass och lyckades precis köpa en travenhörningshingst för 500e och 4 pass. :D
Så det blev lite plåster på såren för att jag missade Snow och Dimma. :bump:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Enhörningsavel verkar inte vara min grej. Har nu gjort 10 försök utan att lyckas :mad:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Om du accepterar min vänförfrågan så får du ett. ;) (ThBet)

Lägg till mig (deheex) som vän så kan jag skicka :)

gjort =)

*allmänt*

Dom senaste 7 fölen på engelska sidan har varit hingstar.. Går fint med min avel där när jag inte får några ston. *tjura*
Lyckades betäcka ett sto med sin far också.. ooops.. men det blev 14 stjärnor och 659.63 i GP :P
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl*

hästarna ser väl annorlunda ut ju fler prylar man köpt för pass till dom? vissa ser ju ut som skelett, vissa är pegusar osv..

men hur fasen får man en åsna? :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nejnej, hästarna ser ut som de gör om man inte lägger någon speciell bonusgrej som ändrar utseendet på dem som t.ex. guldäpple, pumpa (skelett, vampyrer, spöke och fladdermöss), pegasus får man om man ger hästen medusas blod. Den ger alltså vingar och bonus i vissa färdigheter.

Så att utseendet ändras på hästen beror inte på att man lagt pass på den utan det beror på vad man lagt passen på. Atalantes pack, som är väldigt bra, ändrar ju inte utseendet t.ex. Så en häst man lagt 10 pass på kan se ut som den alltid gjort medans en annan häst byter skepnad efter ett enda (guldäpple t.ex.) :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Åsnor är som de vanliga hästraserna, fast åsnor. :p De kan dock bara får tre avkommor, det är därför det inte finns så jättemånga av dem. (och så får de visst sämre och sämre GP för varje generation)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Vad surt att Dimma redan är slut! :(
Hade verkligen velat ha en, vågar man hoppas dom fyller på varje dag?

Har bara skickat efter 20 åldringspoäng totalt.

Återvänder renarna när man får gåvorna?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Vad surt att Dimma redan är slut! :(
Hade verkligen velat ha en, vågar man hoppas dom fyller på varje dag?

Har bara skickat efter 20 åldringspoäng totalt.

Återvänder renarna när man får gåvorna?

Jag vet inte, men jag vågar inte chansa så jag betalade dyrt för min Dimma! :devil: Sen har jag skickat iväg renarna på jakt efter diverse andra saker. Om de fyller på varje dag hinner jag förhoppningsvis skicka iväg renarna igen efter en Dimma eller Snow innan tiden går ut. :angel:

Som jag förstått det så kan man skicka iväg renarna så många gånger man hinner innan tiden går ut. Rätta mig om jag förstått fel om Ni vet bättre! :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Man lär sig något nytt varje dag och dagens lärdom var att Snow, Mist och Ocean kan inte säljas... :idea:

Vad har ni lärt er?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Kan någon ge mig ett äpple?
Skickar tillbaka!

(malice på svenska)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Någon som kan hjälpa mig att köpa häst för 1 pass?
Kan göra detsamma! :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hej är på målet där man ska sälja en häst åtminstone 1 pass.
Undrar om någon vill köpa min häst Snoozy där. Han kostar 500 + 1 pass. Hon är odödlig och har Eulos Vind,Kronostimer och Sjöhäst.

Kan erbjuda nått av dessa saker om ni köper henne.
Molntapp
Guldsporrar
Dafsnes Lagerkrans
Apollos Lyra
Svart Orkidé
Ungdomens vatten

Heter Bitte0007 i spelet
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag är också på det målet!
Kan du köpa en av mig så köper jag honom av dig? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 257
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 311
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
20 797
Senast: qitis
·
Tjatter Året är 2517, planeten “Jorden-Som-Var” har länge varit obeboelig och människorna har spritt ut sig i universum till ett nytt solsystem...
53 54 55
Svar
1 085
· Visningar
33 055
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp