Bukefalos 28 år!

Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

kl

Letar fortfarande efter någon som kan hjälpa mig med målet om att sälja en häst för pass.
Här är damen som ska säljas: Dotti

Gör detsamma för dig, men efteråt då jag inte har några pass förrens hon blir såld.
Ger även en Pandoras Ask eller något annat till den vänliga människan som hjälper mig!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Så, klart!

Någon som vill ge mig en svart orkidé? Snälla snälla snällaaaa :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl

Någon som har en enhörningshingst fullblod som kan reservera en betäckning till mig?
Pris, blup mm spelar ingen roll...
Är på det målet och tänkte göra ett försök till kvällen :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Någon som vill skicka åldrande poäng till mig?
Sitter och leker med ett föl men får inte köpa mer idag.
Skullle så gärna vilja klara det uppdraget.

Är svenska och heter bitte0007
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jepp, var bara under en begränsad tid, gick ut igår vid 23.55 eller nåt sånt. Jag gav mig själv en sen julklapp och köpte 30 pass bara för att få en Dimma vid 23.30 tiden... :angel::devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Grattis till enhörningen! :bump:

Jag har lyckats knipa mig en enhörningshingst så nu försöker jag få ett sto oxå, så att jag slipper "jaga" en hingst oxå när det uppdraget väl dyker upp... :devil:
Ingen som har ett sto? Fransk travare ska det gärna vara. :)
Just nu håller jag på att buda på ett på auktionen men priset är nog snart uppe i mer än vad jag kan ge... Väldigt sällan jag sett någon på privata försäljningen sen jag fick tillgång till den. :(

Vilket uppdrag är är det föresten? Jag jagar inte direkt målen men är på mål 48 nu.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag är inte på målet med enhörningsföl än, men nu har jag ju tre stycken så tanken är att det ska bli fler. Får ta det när målet dyker upp, har för mig att det är mål 69, men är inte helt säker.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl

woho, köpte ett jättefin shettishingst som ska hamna på 354 efter lek :banana: Och inte släkt med dem gamla vanliga shettisarna man ser ute på offentlig betäckning, woot! Ska bara bluppa mitt fina sto och hingsten för kommande avel nu! :)

Det tråkiga är att bluppa dem till 100, tar ju sån jädra tid >.<
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hehe, Dotti sålde jag för inte så längesen, hon passade inte in i mina planer längre :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Kanske det, men det stod ju i det inlägg jag skrev till dig som Boxer citerade. :S

Nog med OT.

Nu ska mina hästar tydligen komma sist i fem tävlingar. Men de vill inte. :p
Försöker anmäla till så svåra tävlingar som möjligt, men de presterar bättre nu än annars. *mutter*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 257
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 311
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
20 797
Senast: qitis
·
Tjatter Året är 2517, planeten “Jorden-Som-Var” har länge varit obeboelig och människorna har spritt ut sig i universum till ett nytt solsystem...
53 54 55
Svar
1 085
· Visningar
33 055
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp