Bukefalos 28 år!

Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Dimma och Snow är vad jag ville ha oxå, och så är de slut! Inte alla kan ju sitta och spela spel hela julen... :(
Sen saknar jag TRE j#€&"a renar för en Lusitano!!! Är lite tjurig nu... :cry:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hade man kunnat skicka renar hade du fått de jag har kvar! :(
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Har du vunnit tävlingar idag? Att man får en ren per vunnen tävling gäller även idag så där får du ju ihop tre om du inte redan gjort det.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

TACK! Värmer hjärtat! :)

Jag vann bara 1 tävling i går (=1 ren) och det hade ju varit ännu mer surt att ha 179 renar (om jag vunnit tre tävlingar...) och bara 1 kvar till Lusitanon iofs, så jag får väl tänka positivt. ;)

Men jag vet inte vad jag ska skicka efter nu istället... :(
Någon som har några förslag? Vad är "bra att ha" så att säga?
Skulle ju gärna sett att man hade kunnat hämta lite andra BM/SM föremål oxå, förutom Filosofens sten... Typ Kronostimer, Nyx-pack oxå sånt. :p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jopp, lyckats vinna 5 tävlingar eller nåt redan i dag så jag har maxat där. :(
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nä, nu blev jag lite lack för att det inte gick att skicka renar.
Gick till och med in på din sida för att dubbelchecka! :(
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Det är möjligtvis ingen som har något SM-föremål att ge mig i julklapp? :angel:
Tacksam för det mesta förutom pandoras ask ;D

Någon som vill ha Pandoras ask?
Har tre stycken!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi spelar Howrse!

Det är möjligtvis ingen som har något SM-föremål att ge mig i julklapp? :angel:
Tacksam för det mesta förutom pandoras ask ;D

Vad vill du ha? Jag kan tänka mig någon rolig julklapp tebax... :D :angel:
Gå in på min sida och kolla längst ned i presentationen, där står vad jag har för grejer jag vill "byta bort" :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Det var mkt vänligt!! :bow:
Men jag får överleva, eller hoppas det kommer "fler" Snow och Dimma i morgon... :angel: Annars får jag väl skicka iväg de efter Pos.pack :)

Nä, nu blev jag lite lack för att det inte gick att skicka renar.
Gick till och med in på din sida för att dubbelchecka! :(
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Fick du min julklapp? :D
Jadu, jag är inte så kräsen.
Men jag hade gärna önskat mig Boreas Utfall :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Om det nu funkar så att man kan skicka iväg sina renar igen när de kommer tillbaka så är det ju dumt att välja poseidonpaket direkt eftersom renarna inte hinner komma tillbaka innan det är för sent då. Då kanske det är bättre att fixa andra saker först, och sen skicka iväg dem efter poseidonpaket när 1 jan närmar sig.

Men det är ju under förutsättning att man verkligen kan skicka iväg dem igen, och att inte poseidonpaketet kan ta slut.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Kikade in hos dig och kollade vad du ville ha :angel:
Var tvungen att skicka in ett pass för att köpa den till dig!
Haha
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Haha! DET hade ju inte varit nödvändigt!! :D

Hoppas du blev nöjd med din present då så att det inte kändes helt fel! :)

Jag har redan planerat in var jag ska "sätta in" presenten, ska nog bara "leka färdigt" med han så att jag verkligen lyckas maxa hans GP först bara. Stonehenge DeHeex har jag tänkt ska få den! :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Gjorde det ändå :angel:
Spenderade 20 spänn på dig, så hoppas f-n att du är nöjd :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl

Tur att man hann skicka efter en gudomlig häst iaf - snow och dimma slut redan.. har de sänkt gränsen dock? trodde det skulle vara 200 renar för lusitano, och mer än 200 för de gudomliga hästarna? :confused: (å andra sida, engelska versionen: över 400 renar :eek: )

Fick bli Snow, +skickade efter ålderspoäng. Förhoppningsvis så kan man skicka efter Lusitano om 6 dagar när mina renar återvänder. Om jag räknat rätt så fick jag den sista renen idag, som jag behövde för att få ihop 180st :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*
Vet inte riktigt vad jag ska göra med mina renar när de kommer tillbaka. Inte jättesugen på en lusitano, funderar på filosofens sten och poseidonpaket istället.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 784
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 507
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
21 116
Senast: qitis
·
Tjatter Året är 2517, planeten “Jorden-Som-Var” har länge varit obeboelig och människorna har spritt ut sig i universum till ett nytt solsystem...
53 54 55
Svar
1 085
· Visningar
33 496
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp