Bukefalos 28 år!

Vilka här är uppfödare?

Sv: Vilka här är uppfödare?

Kan du inte lägga ut en bild på pappan igen? Jag tror att jag sett den förut men hittar den inte nu.
 
Sv: Vilka här är uppfödare?

Tror det finns en bild i tråden, men visst :angel:

484316_302245593201431_635715455_n_zps1cfab33e.jpg
 
Sv: Vilka här är uppfödare?

Eller vad säger jag?!
Självklart ska du döpa dem efter bukemoderatorer! :idea:
 
Sv: Vilka här är uppfödare?

Är det inte dåligt med manliga sådana? Lite trist att döpa pojkarna till Gunnar 1,2,3 och 4 kanske? :D
 
Sv: Vilka här är uppfödare?

Nää :cry: Hade hoppats på en chokladtabby. Mallas pappa bär tabbyanlaget men är inte tabby själv, så risken finns att hon inte bär anlaget. Eller mest troligt inte då, eftersom hon trots tabbypartnern inte fick nån tabby på 6 st.

Däremot är uppfödaren väldigt imponerad över hur tydliga prickarna är redan, så det är gott betyg. Fick SMS från uppfödaren till ungarnas mormor som också var förtjust.

Och så grattar alla mig, jag har ju inte gjort nått ju? Varit barnmorska till mamma katt och sen svimmat på toaletten känns ju som en sådär merit som uppfödare :crazy:
 
Senast ändrad:
Sv: Vilka här är uppfödare?

Gunnar, tifo, gern... det är tre. Så kanske en Gunnar2 då? Eller en könsneutral Bläckis. :)
 
Sv: Vilka här är uppfödare?

Ja egentligen men du är ju med på ett hörn så du får väl passa gratulationerna vidare och se det som att Ni blir gratulerade :)
 
Sv: Vilka här är uppfödare?

Finns en risk att nån kanske lägger anspråk på kattungen med namn liknande Bläckis? ;)

Nähä du, här ska inte has några fler katter:p. Fast det vore allt ett väääldigt gulligt namn:love:

Fick leta upp bild av Malla, ser ju nu att hon är blå. Så jättefin:). Hoppas så många som möjligt av battingarna får hennes ögonfärg också, den är fantastisk.
 
Sv: Vilka här är uppfödare?

Förresten, apropå namn... De är ju britter. Du är inte Downton Abbey-fan, möjligen?

Isåfall har du ju typ:

(Lady) Mary
(Lady) Edith
(Lady) Sybil

och

Matthew
Carson
Mr Bates

:D
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 339
Senast: hundtant
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 384
Senast: dobbis
·
Hundavel & Ras När jag läser detta undrar jag varför den överhuvudtaget är tillåten att äga som privatperson kan ju inte vara någon privatperson som...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 165
Senast: linnsan
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 690
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 3 🐈‍⬛🐈
  • Guldfasanerna
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Bildtråden

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp