Vilka har sulky.nu här?

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

dolphinsmile

som rubriken lyder.. funderar på att göra en liga för bukefalos medlemar! kul att köra lopp emot varandra :) Nån som är intresserad? Gör en iaf.. döper den nog kort och gott till bukefalos.
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

åh gud det gick så förbannat dåligt så mina stall är nog utdöda nu :rofl: jag är nog för dum för att fatta det där spelet... på riktigt :angel: har dock fött upp en hel del Briljant hästar... vette sjutton om de finns kvar?
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Jag är medlem där, men undra vad jag hette... Mina hästar är nog döda!
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Samma här. Det tog så lång tid att sätta sig in i alla regler så jag orkade inte. Mitt stall hette nog Stall Underdog, tror jag.
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Jag heter tinafinis o jag har ÄNTLIGEN lyckats börja tjäna pengar!!!!
(lite pengar)
Men jag är inte elitmedlem så jag kan väl inte vara med i nån liga då?
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

finns kvar gör det allt :)
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

det är jätte kul.. men förbered dig på att det tar ett tag innan det börjar gå plus :)
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

synd.. det är väldigt kul :)
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

samma här.. har precis börjat gå pluss.. min egna uppfödningar börjar springa in lite pengar..
jag tror man måste vara elitmedlem för att vara med i liga ja...
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Heter Rigolette där och föder upp Shelby-hästarna :p
Tog ett tag innan jag fattade vad de gick ut på, men har nu tappat gnistan för de .. :/
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

KL

har ju glömt att skriva vad jag heter där å så! Heter Lillcaksa där också och föder upp Björsgrops hästarna..
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

jag heter misscocacola (vad annars :angel: ) på det där.. men jag kan ju inte säga att det går så bra direkt :p
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Kl

kom igen nu allihopa ni som har sulky! bli elitmedlemar en gång.. kostar 30 kr för 12 veckor. är inga pengar.. så kan ni bli medlem i ligan så kan vi köra ett lopp! skulle ju va jätte kul :)
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

StallW har ansökt till bukeligan nu :) Har vart medlem ett tag men det har gått förjävligt rent ut sagt. Har lite dåligt med tålamod :angel: Fick 9000 idag på en vinst och en trea.

känner också hur nördigt stolt man blir över hästarnas resultat :rofl: :angel:
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Haha .. jag har gett upp de där lite smått nu, tappat gnistan lite .. men loggade in igår, la ut nåra kräk på auktionen som ingen kommer köpa oh la ett bud på ett nytt kräk .. :p:angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar...
2
Svar
28
· Visningar
2 194
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
39 481
Senast: Mineur
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
593
Senast: Ketrawzc
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 546
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp