Vilka har sulky.nu här?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

testade travzonen det avr inget kul. tycker et är dålig stil att helt utan förvarning göra det.
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Ja.... o ja höll på att betala in elitmedlemskap förra veckan. Tur ja ej gjorde de.
Men har ni läst i tråden som dejwul länkar till?
Folk har skrivit rätt bra där faktiskt, jag tror o hoppas att de startar upp inom en snart framtid.

Suck, ja hade massa starthästar denna veckan o ja vill se mina bäbbisar!
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Hoppas hoppas hoppas verkligen att dejwul tar åt sig idén om att låta någon ta över.
Som det är nu känns det ganska elakt att bara stänga ner helt utan förvarning, när en annan ändå spenderat både tid och pengar på det. Mitt medlemsskap räcker ett år framåt :(
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

jag blev medlem där men de verka rörigt.
Ok de gjorde sulky med i början, men jga tyckte det räkte med sulky o de tycker jag fortfarande.
Ja, hoppas att någon annan vill ta över sulky.
O ja tror att de går att få mer medlemmar dit oxå om man bara gör reklam för spelet.
Det har väl inte gjorts änå.
Behöver inte kosta nåt ju.
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

ja jag betalade okså in för ett år för någon vecka sen bara. dock är inte det största roblemet tycker jag utan att h*n inte kunde klcka ur sig det lite tidigare
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Ja, att han haft funderar på det!! Satt begränsning att man itne kan betala in för långt in.

Men nu så ska de nog lösa sig. Verkar finnas två intresserade som är seriösa på forumet.
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

:cry: Vad ska jag nu bli beroende av, vem ska ta hand om alla mina hästar, starta, träna och mata dom:(

Faaan va jag vill att det kommer igång igen, jag som precis fått igång ett helt okej stall..:cry::cry::cry:
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Usch... börjar kännas mer och mer hopplöst.
Tänk att ett spel kunde bli så bra och att man är så beroende...
Halvkör på travzonen, men det känns inte ett dugg kul. Är det inte sulky eller något som är likt sulky så skiter jag i det... men kan inte låta bli att sitta och tänka på mina små virtuella hästar. Castor, hur ra kunde han blivit, hade en drös trevliga ettåringar.. ett fint sto som skulle sättas i avel... *sucka*
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

nä nu verkar det rätt kört faktiskt.
Eller är de dejwul som vill ha lite uppmärksamhet?
Nä... tror inte det efter att ha läst i tråden ja länka till här åvan!
OM han bara kunde släppa skiten o ge de till nån annan o sen helst avsäga sig allt ansvar och inte vara som min svärfar att inte kunna säga nej!!!!
Han kan byta mailadress eller nåt, vad som helst.
Sedan tycker inte jag att man måste hitta på nya saker o uppdatera till var säsong. De e bra som det är!!
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Precis, det är ju bra som det är! Blir så irriterad på alla nya som kommer in och vill ha förbättrinar/förändringar i ett redan närapå perfekt spel!
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

kl
Det är bedrövligt! Vad ska jag nu pyssla med på kvällarna?? Mina föl, och jag som hade lopp att smyga.. jag vet ju att det bara är ett spel men det betydde mycket för mej.
Har testat travzonen men det är ingen höjdare tycker jag.
Jag hoppas verkligen att sulky får leva vidare på något sätt. Eller att någon startar ett liknande spel.

Imorgon blir första fredagen på länge utan träningsrapport..
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Mina föl...
Steg ju upp kl 4 här om måndagen o betäckte bara för ja skulle ha dom hingstarna ja ville ha.
Kan ingen hacka sig in på hans dator o bara ta över skiten.

Fast de verkar verkligen som om de kvittar hur mycket vi gnäller, bönar, ber o tjatar känns de som.

Undrar hur för hur mycket min uppfödning Allamålas Nicole gick för på auktionen...
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Jag hoppas verkligen att han tänker ändra sejj, det är ju flera som erbjudit sejj att ta över allt..
Jag vill se hur mina hästar mår:cry:
Listan med namnen på de 13 nya fölen ligger här bredvid datorn, allt redan förberett och klart:cry:
Nu får jag inte ens se hur dom ser ut.. mina fina kusar:(
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

nu tänker tant moderator stänga den här tråden
framförallt för att den blivit så ruskansvärt lång men även för att det går på tomgång....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar...
2
Svar
28
· Visningar
2 198
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
39 487
Senast: Mineur
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
593
Senast: Ketrawzc
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 547
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp