Vilka har sulky.nu här?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Äh jag kan ju inte använda min hotmail adress så det får vara, finns inte en chans att jag ska skapa mig en ny mailadress endast för det där! Skylla på att det är svårt med välkomst mail... Löjligt! Det måste ju vara upp till var och en och ha koll på sin skräppost!
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Nu har jag också ett stall under Juvelen!

Får jag bara se hur det funkar :confused:
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Gud var jag är småsnål som inte vill bli elitmedlem.
Nä, ärligt. Visst vill ja bli det men jag känner att jag måste komma igång o tjäna lite pengar på hästarna först så ja inte måste börja om.

Vet inte vad som händer om man blir minus...Vet ni?
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Mne är ni säkra på att man måste vara elit för att kunna gå med i ligor? Trodde alla kunde det fast jag kanske är ute och cyklar.
Jag är mycket stolt över mina sulky-pållar som har sprungit in 11tusen på 5 starter den här veckan :D (inte en krona innan dess..)
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

händer ingenting.. man måste väl betala ränta tror ja.. sen om man kommer på 250 000 minus så börjar hästarna säljas av.. kan inte svära på att det är så.. men nått liknande är det iaf..
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Ja.. tyvärr måste man vara elitmedlem..
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

ibland.. är lite sjukt.. har för mig att det är så att man slipper första 20 veckorna.. men nu slipper jag igen.. men jag tänker inte klaga :)
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Heter LenaN på Sulky också. Har varit med sen säsong 2 tror jag...
Ligger 5:a på elitstallslistan just nu. :)
Skulle vara kul med en buke liga! Jag går med. :bump: Är med i 2 ligor men den ena verkar ha dött av totalt och den andra är nästan inga kvar i.
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Härligt! med dig så är vi 3 medlemar.. bara 17 kvar tills vi kan köra egna lopp.. :rofl:
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Om du är så bra får du inte vara med :devil: :angel:

Men kom igen nu travbukisar! Jag är helt på det här nu :)
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Jag är ju grundaren.. jag får väl kolla in vilka hennes bästa hästar är och göra lopp som inte passar dom :D
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

jag fattarinte riktigt vad sidan går ut på än (tror jag) men jag vill gå med. hur tränar manhästarna osv har man några pengar från start osv?
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

jag fattarinte riktigt vad sidan går ut på än (tror jag) men jag vill gå med. hur tränar manhästarna osv har man några pengar från start osv?
Ja du, de e inte lätt från början. Där finns ett forum där jag har varit flitig o ställa frågor.
Man har väl ungefär 300 000 från början o ett par tävlingshästar o en avelshäst med okänd härstamning.
Sen gäller det att man tränar hästen rätt (träningen uppdateras på fredagar).
Vad jag har förstått så är alla fall psyket o kondisen viktiga att träna alla fall som föl o ettåringar.
Ja, man lär sig med tiden!!!
Lycka till!
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

ibland.. är lite sjukt.. har för mig att det är så att man slipper första 20 veckorna.. men nu slipper jag igen.. men jag tänker inte klaga :)
OK... Tänkte att de var nåt sådant kanske. Då går man minus snart då om inte hästarna fortsätter i rätt riktning.
Har lagt ut en på auktion nu :-)
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Hahaha Nej nej.. jag menade att jag var grundaren till ligan bukefalos..

sorry.. va inte meningen att vara luddig :rofl:
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Vad är det för häst du lagt ut då? man kanske vill lägga ett bud..
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Finns på sulky och heter raven där.
Har ansökt om att gå med i igan :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar...
2
Svar
35
· Visningar
2 797
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
40 129
Senast: Mineur
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
650
Senast: Ketrawzc
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 654
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp