Bukefalos 28 år!

Vilka har sulky.nu här?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Startpoäng
Etta 150 poäng
Tvåa 50 poäng
Trea 25 poäng
Plus 1 poäng för varje insprungen 100-lapp
Endast de fem senaste loppen räknas in.
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

hur är det på riktigt då?
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

jag har ingen aning om hur det funkar på riktigt, det kanske är precis så? Men jag har aldrig lärt mig det där systemet riktigt.
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Nu har jag också skaffat sulky konton... eller snarare 2. Pingpong & Konie's
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Dottern på 10 är "bestämmande" på Pingpong- kontot.
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Nu funderar jag skarpt på att bli de. Men de e väl inte många dagar kvar på denna säsong?? Man betalar väl på säsong läste ja nån stans.
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Vet inte riktigt, kommer inte ihåg, betalar man inte för tre säsonger?
eller hur många veckor är en säsong?
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Man betalar 30 kr för 12 veckor.. alltså lika länge som en säsong. Men det är inte säsongsvis om man säger så. utan om du betalar nu så blir du elitmedlem i 12 veckor framåt.
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

ah, visste att det var något med tre, om det sen var tre månader eller säsonger var en annan sak :D

tycker alla ska bli elitmedlem nu så blir vi snart lite fler!
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

nån som betalat via payex? jag skapade nyss sånt konto och förde över 100 kr för att identifiera mig. sen då jag skulel föra över dom pengarna till sulky stod det att jag avr tvungen identifiera mig!! jag förde över ytterligare 100 kr och såg att jag hade 200 kr på payexkontot men forfarande står det att jag inte är identifierad. ÅÅÅH! nån som gjort detta o vet hur man gör?:crazy:
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

om du går in på elitmedlemssidan står att du ska ange medlemsnumret vid insättningen. gjort det?

har aldrig betalat så så jag vet inte, men bara ett tips.
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

men jag kommer ju inte ens dit! :( har läst på payex faq men hittar inget har mailat dom. för det står ju att pengarna gått in direkt.
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

KL

alla ni som gått med i ligan kan inte ni skriva här vad ni heter på bukefalos? tänkte göra en lista på ligans presentation. Kan vara kul att veta vilken som är vilken.
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Konie är jag..... och Pingpong i hop med lill- flickan
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar...
2
Svar
35
· Visningar
2 989
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
40 659
Senast: Mineur
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
713
Senast: Ketrawzc
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 694
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp