Bukefalos 28 år!

Vilken period har varit jobbigast?

Sv: Vilken period har varit jobbigast?

Sista delen av graviditeten, och då behövde jag bara gå 34 veckor samt de första tre månaderna av ammning, ammning, ammning och en bäbis som inte gick upp i vikt!

Allt efter det har varit himmelriket!:)
 
Sv: Vilken period har varit jobbigast?

Nu i vinter har vi varit sjuka tamejfan hela tiden, och det tycker jag är jobbigast av allt.

Medhåll och sympati!

Jag och Nike har varit förkylda om vartannat sen mitten på maj. I slutet av maj började hon hosta så att hon kräktes upp all mat. Vi var på akuten i veckan emd henne då hon inte fick behålla något alls pga hostan. Vägde henne och hon har gått upp 150gram på senaste månaden. På toppen av det har hela familjen drabbats av magsjuka i helgen och alla har legat däckade sen i torsdags.

Hoppas verkligen det vänder nu.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Är det möjligt att ta sig ur en depression? Klart det är ... Men det känns rätt tröstlöst. Jag har varit inne i en rätt djup depression...
Svar
18
· Visningar
1 633
Senast: Blyger
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 659
Senast: jemeni
·
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
15 509
Senast: Badger
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 088
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp