Bukefalos 28 år!

Visst gör det ont när knoppar brister

Bara för att vara totalt random (och för att jag kan) så tänker jag härmed pricka den här tråden
0BAF10D4-2193-49A0-A15F-661E9D1D6BA3_zpspbszhgqz.jpg
F99360C5-9E4B-4BBD-8569-47EC3FC5599E_zpsv6iqroh7.jpg
A790C19A-0A2D-4FB4-9ED4-782CEB6484A9_zps1ozy9xz7.jpg
7A84EDCE-DD9C-4565-AA5C-E0CB9BCA8B78_zpsvasiehxv.jpg
 
Tycker att ni alla är djupt oansvariga. Nu när ni inte fanns här för mig hade jag inget annat val än att börja plocka. :( Har både startat en diskmaskin och en tvättmaskin. Offrar lite nedgångna trosor till Tvarnia och ser om jag får lite ku...... l.... tillbaka... ;)
 
Tycker att ni alla är djupt oansvariga. Nu när ni inte fanns här för mig hade jag inget annat val än att börja plocka. :( Har både startat en diskmaskin och en tvättmaskin. Offrar lite nedgångna trosor till Tvarnia och ser om jag får lite ku...... l.... tillbaka... ;)

Stackars dig!!

Men jag håller tummarna för att du får något tillbaka på ditt offer!!
 
Tycker att ni alla är djupt oansvariga. Nu när ni inte fanns här för mig hade jag inget annat val än att börja plocka. :( Har både startat en diskmaskin och en tvättmaskin. Offrar lite nedgångna trosor till Tvarnia och ser om jag får lite ku...... l.... tillbaka... ;)
Hushållsarbete... Yuck

EDIT: Jag är med på listan över flest givna gillanden! Crap, då ryker ju min doldis-status och mitt uppdrag som professionell lurcher/leecher har misslyckats
 
Senast ändrad:
Stackars dig!!

Men jag håller tummarna för att du får något tillbaka på ditt offer!!
Höhöhö. ;)

Hushållsarbete... Yuck

EDIT: Jag är med på listan över flest givna gillanden! Crap, då ryker ju min doldis-status och mitt uppdrag som professionell lurcher/leecher har misslyckats

Men eller hur? Får besök av en tvååring om en halvtimme. Gissar att det vore bra om det inte ligger lego över exakt hela vardagsrummet. Suuuuuck!

Stackare! :(
 
För mig funkade det att åka på semester! Tydligen går folk inte igenom mina gamla inlägg för att förundras över min förträfflighet när jag är frånvarande. :(
 
Håll dig borta över helgen så kanske det ordnar sig :)
Men ni skriver ju så fantastikt djupsinniga saker så jag måste ju läsa ikapp. Plus att, som jag så modigt erkände i husdjurstråden, jag är en Gilla-knapps-knarkare.

Det är inte så lätt att bryta ett beroende!!! Visa lite empati, för bövelen. JAG JOBBAR JU PÅ ATT BLI BÄTTRE!!!!!
!
gg56408336.jpg
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 232
Senast: Jahaja
·
Relationer Jag var tillsammans med min dåvarande sambo i 5 år tills jag ville göra ett uppbrott pga. svalnade känslor. Han blev förkrossad och jag...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 018
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 082
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 309
Senast: snajl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Oseriös avel 2023
  • Matskålar utan nickel

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp