Bukefalos 28 år!

Visst gör det ont när knoppar brister

Bara för att vara totalt random (och för att jag kan) så tänker jag härmed pricka den här tråden
0BAF10D4-2193-49A0-A15F-661E9D1D6BA3_zpspbszhgqz.jpg
F99360C5-9E4B-4BBD-8569-47EC3FC5599E_zpsv6iqroh7.jpg
A790C19A-0A2D-4FB4-9ED4-782CEB6484A9_zps1ozy9xz7.jpg
7A84EDCE-DD9C-4565-AA5C-E0CB9BCA8B78_zpsvasiehxv.jpg

Jag har sagt åt särbon att ser han någon med en massa prickar så ska han vinka :D fast han bor inte i Gällivare utan i Malmberget (bredvid höghuset enligt honom). Men om någon i en Drillconbil vinkar så vet du ju vem det är :p
 
@Hyacinth Åh, påminn mig inte... Jag får amplar av mamma idag... Borde förmodligen städa undan förra årets blommor från ballen. :( och röja av sängen så min syster har någonstans att sova. Ooooorkar inte!

Kan du inte nätälska mig lite när du ändå håller på? :love:
 
@Mumorskan Ja SÅ trög är jag inte. Fattar att det är något gamegrej, men jag fattar inte riktigt varför man gör det. :p Men ja, så gillar jag inte JOLT heller. :p
 
Jag har sagt åt särbon att ser han någon med en massa prickar så ska han vinka :D fast han bor inte i Gällivare utan i Malmberget (bredvid höghuset enligt honom). Men om någon i en Drillconbil vinkar så vet du ju vem det är :p
Låter bra. Fast är han i Koskullskulle och ser en massa prickar nån annan dag och vinkar, då blir nog mina hundars uppfödare lite fundersam. Normalt sett är jag rätt oprickig... Även om mina två möjligtvis har mer prickar tillsammans än alla de övriga har sammanlagt. Lill-skiten är fasligt kraftigt tecknad...

@Hyacinth Inget kan ljusa upp en tråkig dag som lite hälsosamt näthat. Det blir nog en bra helg, ska du se.

@Mumorsan och @Mammas Kappa?
186242273_8b91f0f8b7.jpg
 
Senast ändrad:
Näthata och fixa balkonglådor. Det regnar och jag är sur som ättika.
Gör du båda sakerna samtidigt eller delar du upp det? Jag tycker det är så svårt att hitta en lagom balans mellan näthat och balkonglådor, det blir liksom lätt att det ena eller andra får för mycket fokus alternativt att jag går all in på båda och är som en zombie när helgen är slut.
 
Gör du båda sakerna samtidigt eller delar du upp det? Jag tycker det är så svårt att hitta en lagom balans mellan näthat och balkonglådor, det blir liksom lätt att det ena eller andra får för mycket fokus alternativt att jag går all in på båda och är som en zombie när helgen är slut.
Jag känner samma. Det brukar sluta med att jag inte gör något av det och istället surfar efter fluffiga, rosa kaniner på nätet.
 
Jag känner samma. Det brukar sluta med att jag inte gör något av det och istället surfar efter fluffiga, rosa kaniner på nätet.

Hatar inte du när det händer?!?

Det är verkligen så himla jobbigt när en vill näthata och ändå sitter där med massa bilder på söta kattungar med lustiga texter till. Vart tog hatet vägen?!?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 226
Senast: Jahaja
·
Relationer Jag var tillsammans med min dåvarande sambo i 5 år tills jag ville göra ett uppbrott pga. svalnade känslor. Han blev förkrossad och jag...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 014
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 082
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 309
Senast: snajl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp