Visst gör det ont när knoppar brister

@Killaloe Dessutom är tvättmaskinen bara en portal, riket bakom ligger inte I tvättmaskinen!
Det där förklarar ganska mycket faktiskt. Jag har undrat varför så många män jag träffar är skitstövlar. Nu vet jag, de kommer från riket bakom toalettstolen. Någon som kan tipsa på hur man får kontakt med någon från riket bakom bankvalvet?
 
Det där förklarar ganska mycket faktiskt. Jag har undrat varför så många män jag träffar är skitstövlar. Nu vet jag, de kommer från riket bakom toalettstolen. Någon som kan tipsa på hur man får kontakt med någon från riket bakom bankvalvet?

Tyvärr men säg gärna till om du lyckas få tag på en bra kontakt :)
 
@athena_arabians
follow-the-unicorn-on-the-road-to-love.png
 
Tror inte de skulle klara sig länge. Jag menar drakar sprutar ju genom munnen och enhörningen genom röven, stackarna kommer ju bli helt urlakade. :(
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 115
Relationer Jag var tillsammans med min dåvarande sambo i 5 år tills jag ville göra ett uppbrott pga. svalnade känslor. Han blev förkrossad och jag...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 966
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 077
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 272
Senast: snajl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp