Bukefalos 28 år!

VLCD - vilken smakar bäst?

Nope.. va klar med mitt "kostspår" som det kallar det jag gjort, gått ner sammanlagt 11 kg under det (17/1 - 7/3)
Så nu är jag "godkänd" för op. Som sagt Capio St Göran kör ett lite "omständigare" upplägg än andra som kör mag op. Men hann precis bara lämna dietisten så ringde de från tidsbokningen, så nu ska jag träffa Op läkare på måndag. HOPPAS jag får reda på NÄR jag ska opereras då ... Mitt Järnvärde va under isen när jag tog mina prover i somras så har fått äta järntabletter 3 ggr om dagen för att få upp det och hoppas det ska va ok nu...

Jag är nu ok för op, kommer få den innan sommaren men mer än den tidsramen har jag inte.
Iom att jag inte gick ner hela 6% på mina 2 veckor kommer jag få flyt igen 3 veckor innan op.
Men nu är det iaf på g =)
 
Denna!! Så god 😍
slim-pear-vanilla-se.jpg
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
824
Senast: Rosett
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 287
Senast: gulakatten
·
Foder & Strö Tjo, ja även om det fortfarande är flera dm snö på backen så går ju tankarna mot sommaren 🙈 Lite nyfiken på era erfarenheter av olika...
2
Svar
30
· Visningar
1 378
Senast: Shixle
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 470
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp