VM i hoppning

raderat

kan ju gråta en skvätt över att jag kommer missa Alex istället. Ska ha tråkig visning på lägenheten.. Får man avvisa intressenter pga Tv-tittande pågår?
 
Nån som har en fungerande resultatlista på länk? Fan vad dåligt den på VM's hemsida uppdateras för mig. Peder står fortfarande som ledare, vilket jag antar inte är fallet...:meh:
 
Nån som har en fungerande resultatlista på länk? Fan vad dåligt den på VM's hemsida uppdateras för mig. Peder står fortfarande som ledare, vilket jag antar inte är fallet...:meh:
Testa att byta webläsare om du har möjlighet, för mig har deras resultatlistor krånglat hela förra veckan, men nu fungerar det bra från alla datorer jag testat.
Peder ligger för övrigt 3:a nu efter 76 starter.
 
Testa att byta webläsare om du har möjlighet, för mig har deras resultatlistor krånglat hela förra veckan, men nu fungerar det bra från alla datorer jag testat.
Peder ligger för övrigt 3:a nu efter 76 starter.

Toppen, tack! Sitter på jobbet :angel:och vi har bara Explorer tyvärr, så jag får hänga här i tråden för att hålla lite koll.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 596
Senast: bobbbo
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 994
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 580
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 062
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp