Bukefalos 28 år!

VM i hoppning

Har kommit upp omräknade resultat nu, både Roffe och Peder ligger mindre än 1 fel efter ledaren, Henrik inom 2 fel och Alex inom 4 fel, härligt!

Sverige ligger mindre än 1 fel efter Frankrike totalt också, och sedan är det drygt 1 fel ner till USA, Tyskland och Holland. Även Canada och Irland inom ett nedslags marginal så det kan ju fortfarande hända mycket men verkligen en bra start!! Hoppas det håller i sig nu :nailbiting:
 
Ser ju bra ut inför fortsättningen, Frankrike etta med 2,08 poäng, Sverige tvåa med 3,01 poäng och USA trea med 4,72 poäng! Så om ryttarna bara går in och rider samma fina rundor som idag och Franrike petar ned någon bom eller två så...:idea:
 
Skönt att många av dom som inte klarade av banan igår har strykit sig, men grafiken i tv borde ju klara av även sena strykningar...
 
Hjälp vad han skräms Cafino! :eek: Men snyggt räddat efter det! Nollor från Henke och Roffe nu så är vi fortfarande med på det...
 
Men jisses vad Cafino tog av tidigt på första! Tur att Alex höll sig lugn trots att hästen såg ut att krypa ur skinnet hela ritten:nailbiting:
 
Hur fungerar det, räknas det sämsta ekipaget för dagen bort eller det sämsta ekipaget totalt för alla klasser? Alltså kan det vara olika ryttare som räknas bort varje dag?
 
Eller hur?:rage: Nån som tittar live som vet hur långt de har kommit? Hur ser det ut?

Det funkade varken på dressyren eller igår. Så himla irriterande? Nån kanske kan kopiera in hela resultatlistan so far? Nu är det nr 45, Astrid Kneifel från Österrike. Alex fick ett "pet" på första. Hästen tog av flera meter för tidigt och kraschade igenom hindret
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 311
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 506
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 599
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 245
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp