Bukefalos 28 år!

VM i hoppning

Jag stör mig asmycket på att de inte lägger in en notis någonstans om att det är repriser de kör när de visar gamla ritter av svenskarna när det är paus. Sitter man inte med exakt hela tiden är det jättesvårt att veta om det är en gammal ritt eller en ny.

Fast det är ju bara fyra svenskar med :p
 
Fast det är ju bara fyra svenskar med :p

Jo, men jag har inte suttit vid TVn hela tiden, men varit hemma, och det har hänt typ två gånger att jag kommit in i rummet vid TVn precis när de haft paus och kört reprisen, då hade det varit bra med en kort "repris" uppe i ena hörnet iom att de kör den ett tag. Det är ju inte direkt det syns att det är en svensk heller, om man inte vet att det är en repris (eller är tokinsatt :p).
 
Jo, men jag har inte suttit vid TVn hela tiden, men varit hemma, och det har hänt typ två gånger att jag kommit in i rummet vid TVn precis när de haft paus och kört reprisen, då hade det varit bra med en kort "repris" uppe i ena hörnet iom att de kör den ett tag. Det är ju inte direkt det syns att det är en svensk heller, om man inte vet att det är en repris (eller är tokinsatt :p).

Om man vet vilka svenskar som är med så ser man ju vem det är.
 
Om man vet vilka svenskar som är med så ser man ju vem det är.

Om man känner igen dem ja. Jag känner igen RG i typ intervjuer, men inte till häst under en ritt, övriga har jag noll koll på hur de ser ut. Jag har fattat att de är svenska pga schabraken och hur kommentatorerna låtit i kombination med att jag vetat att det är ett tag kvar till nästa svenska ekipage så att det inte kan vara en ny ritt.
 
Om man känner igen dem ja. Jag känner igen RG i typ intervjuer, men inte till häst under en ritt, övriga har jag noll koll på hur de ser ut. Jag har fattat att de är svenska pga schabraken och hur kommentatorerna låtit i kombination med att jag vetat att det är ett tag kvar till nästa svenska ekipage så att det inte kan vara en ny ritt.

:rofl: jag visste inte att det var så illa :p
 
:rofl: jag visste inte att det var så illa :p

Jag ser på hoppning typ på mästerskap. Och tja, jag hade missat att det öht var VM nu (:o), om jag inte kollat på en artikel genom nyheterna på buke (i morse) som pratade om VM och jag ba "Aha! :idea:", och har kollat idag. :D

Men jag tänker att jag förmodligen inte är ensam om att vara novis och kolla, och det brukar vara sån där repris-skyltning i andra sporter, om det inte är tydligt att det är en repris.
 
@Niyama Kom precis på att jag inte kan komma på vad övriga svenskar heter heller, även om jag nog känner igen de flesta namnen när jag ser dem. :angel:

(Japp, fritt fram att förfasas! ;))
 
Varför finns det inga lagresultat??! Visst man kan ju sätta sig och räkna, men känns som om det borde finnas andra som redan gjort det. Speciellt om Swe ligger bra till. Inte ett ord på tex Ridsports hemsida om lagställningen?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 321
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
32
· Visningar
3 282
Senast: tara
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 439
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 944
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp