Bukefalos 28 år!

VM i hoppning

Det funkade varken på dressyren eller igår. Så himla irriterande? Nån kanske kan kopiera in hela resultatlistan so far? Nu är det nr 45, Astrid Kneifel från Österrike. Alex fick ett "pet" på första. Hästen tog av flera meter för tidigt och kraschade igenom hindret

Eller om det är någon som kan kopiera in nuvarande lagställning?
 
Oh vilken dålig start Alex fick, men tycker verkligen han visar vilke klassryttare han är resten av banan. Snacka om att kunna hålla sig kall och bara rida vidare så bra som han gjorde efter den starten. Dessutom när det är lite press på honom att han måste ha så bra resultat som så man får räkna bort Peder
 
Det funkade varken på dressyren eller igår. Så himla irriterande? Nån kanske kan kopiera in hela resultatlistan so far? Nu är det nr 45, Astrid Kneifel från Österrike. Alex fick ett "pet" på första. Hästen tog av flera meter för tidigt och kraschade igenom hindret

Eller om det är någon som kan kopiera in nuvarande lagställning?
 
Oh vilken dålig start Alex fick, men tycker verkligen han visar vilke klassryttare han är resten av banan. Snacka om att kunna hålla sig kall och bara rida vidare så bra som han gjorde efter den starten. Dessutom när det är lite press på honom att han måste ha så bra resultat som så man får räkna bort Peder

Vad hände, hur många fel blev det?
 
Sjutton vad jämt det är, även fats Sverige har rivit lite så ligger vi ändå mindre än ett nedslag från guldet. Kommer bli en nervös eftermiddag det här :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
 
Håller med Lotta om att ridning på Cabrio både igår och idag inte är så trevlig. Inzoomningen lämnade mycket att önska. Och båda dagarna har det blivit några nedslag för ekipaget. Trist, tror den kommit upp sig tidigare och bättre om han inte höll den i ett sådant järngrepp.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 311
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 506
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 599
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 245
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp