Bukefalos 28 år!

Vuxenlekar

I mataffären brukar jag leka "kom ihåg leken". "Undrar va det var som inte längre finns kvar i kylskåpet." Ibland brukar jag banka in saker i huvet som tex en tub tomatpuré, och då är det så inbankat så följande tre köptillfällen har jag då med mig en ny tub hem varje gång. Sen kan jag glatt glömma ris/krossade tomater/kattgodis lika många gånger. Duh.
 
Jag läste precis en tantsnuskbok med en vuxenlek som verkade aningen otrovärdig. Kan du kanske @Gammeln testa den och återkomma med recension. Du är ju ändå så gammal så det inte gör något om du stryker med av ansträngning. En person står upp. En kvinna hålls av den personen upp och ner. Kvinnans skrev ska vara i munhöjd på person ett som lyfter hela kvinnans vikt. Person ett häller nu också skumpa i fittan på kvinnan, dricker sen skumpa ur fittan samtidigt som den ger så fantastisk oralsex så kvinnan är i extas. Skumpan fylls på åtminstone en gång under akten. Det kallar jag vuxenlek det.
 
Leker vuxenleken Att gå upp två timmar tidigare än man vill - och när jag kommer fram till målet är eventet framflyttat från 8.15 till 8.45. :meh:
 

Liknande trådar

Mat Vad brukar ni köpa för något med röd prislapp? Eller tar ni det som finns för att hålla nere matkostnaderna. För det mesta är det ju...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 490
Senast: AI62
·
Skola & Jobb Jag lovade mig själv att inte flyga över Atlanten eller Stilla havet fler gånger, men det höll förstås inte när den trevliga gruppen som...
Svar
5
· Visningar
472
Senast: LadySara
·
Juridik & Ekonomi Till veckan kommer deklarationen för många av oss. Man får reda på om får tillbaka på skatten eller om man behöver betala. Jag brukar få...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
23 797
Senast: Unafraid
·
Mat Hur firar ni påsk? Traditionen är väl påsklamm men det verkar som många äter 'påskbord' istället. Hur brukar ni göra? Själv har jag...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 735

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp