Vuxenlekar

Dagens vuxenlek heter hur man tar hand om kunderna så bra som möjligt när cheferna inte är på plats

Och leken hur man tar sig tilk jobbet utan att hamna i diket
 
Som barn lekte jag gömma nyckeln, som vuxen leker jag hitta nyckeln. Kruxet nu är bara att det är jag som lägger bort den men min vänstra hjärnhalva talar inte om för den högra var den finns. :banghead: :arghh: :meh:

HvsV.gif
 
Består det otrovärdiga i att person ett till synes har två armar för benhållning och en arm för skumpapåfyllning?
Jepp och att få i drickbar mängd skumpa i fittan . Dessutom är det väl knappast benen person ett håller i utan runt kvinnans torso. Det verkar fantastiskt obekvämt för bägge oavsett.
 
Min bästa vuxenlek är var-i-helvete-är-mina-nycklar, tätt följd av var-i-HELVETE-är mina reservnycklar och slutar med den sista väldigt roliga leken, nu-är-jag-jättesen-och-går-till-jobbet-och-lämnar-dörren-olåst. Denna lek är så rolig att jag leker den nästan varje dag.

Jag är inte ensam om den leken alltså! :banana: (fast jag måste hitta nycklarna till lägenheten innan jag åker till jobbet.. har garagenycklarna på samma nyckelknippa som hemnycklarna och måste ta bilen till jobbet)


Vet en lek till jag måste tvätta bilen denna helgen som kommer för den är jävligt skitig och måste få väck saltet
Du leker fel! Den leken ska lekas:
"Jag måste tvätta bilen... Det där med att tvätta bilen kan nog vänta någon dag..." och sedan blir det för kallt, råkar bli måånga dagar, blir för jobbigt, blir "Äh, den är så smutsig nu att jag kan vänta lite till..." osv. Jag har tänkt i någon månad nu att min bil borde tvättas :angel: Senast i början på nästa vecka MÅSTE jag tvätta den, för annars kommer jag nog inte se ut genom rutorna när jag kör...
 
Jag är inte ensam om den leken alltså! :banana: (fast jag måste hitta nycklarna till lägenheten innan jag åker till jobbet.. har garagenycklarna på samma nyckelknippa som hemnycklarna och måste ta bilen till jobbet)



Du leker fel! Den leken ska lekas:
"Jag måste tvätta bilen... Det där med att tvätta bilen kan nog vänta någon dag..." och sedan blir det för kallt, råkar bli måånga dagar, blir för jobbigt, blir "Äh, den är så smutsig nu att jag kan vänta lite till..." osv. Jag har tänkt i någon månad nu att min bil borde tvättas :angel: Senast i början på nästa vecka MÅSTE jag tvätta den, för annars kommer jag nog inte se ut genom rutorna när jag kör...
"... äsch, jag blaskar av rutor och lyktor nästa gång jag tankar." ;)
 
Jag är inte ensam om den leken alltså! :banana: (fast jag måste hitta nycklarna till lägenheten innan jag åker till jobbet.. har garagenycklarna på samma nyckelknippa som hemnycklarna och måste ta bilen till jobbet)



Du leker fel! Den leken ska lekas:
"Jag måste tvätta bilen... Det där med att tvätta bilen kan nog vänta någon dag..." och sedan blir det för kallt, råkar bli måånga dagar, blir för jobbigt, blir "Äh, den är så smutsig nu att jag kan vänta lite till..." osv. Jag har tänkt i någon månad nu att min bil borde tvättas :angel: Senast i början på nästa vecka MÅSTE jag tvätta den, för annars kommer jag nog inte se ut genom rutorna när jag kör...


Ahha då får jag ändra på min lek sen , attans också :D
 

Liknande trådar

Mat Vad brukar ni köpa för något med röd prislapp? Eller tar ni det som finns för att hålla nere matkostnaderna. För det mesta är det ju...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 282
Senast: AI62
·
Skola & Jobb Jag lovade mig själv att inte flyga över Atlanten eller Stilla havet fler gånger, men det höll förstås inte när den trevliga gruppen som...
Svar
5
· Visningar
438
Senast: LadySara
·
Juridik & Ekonomi Till veckan kommer deklarationen för många av oss. Man får reda på om får tillbaka på skatten eller om man behöver betala. Jag brukar få...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
22 826
Senast: Unafraid
·
Mat Hur firar ni påsk? Traditionen är väl påsklamm men det verkar som många äter 'påskbord' istället. Hur brukar ni göra? Själv har jag...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 637

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp