Bukefalos 28 år!

Welsh cob i stora lass!

Sv: Welsh cob i stora lass!

Det är han kanske =) Javisst e han himla gullig =) hmm jag vet faktiskt inte, inte jättestor runt 150 kanske.. får mäta honom så fort jag kan =)
 
Sv: Welsh cob i stora lass!

Idhults Cayti är kvar. Hon har fått väldigt mycket utseende från sin mor men mycket temperament från sin far - en riktig hoppkanon :)
 
Sv: Welsh cob i stora lass!

Just våra namn är väl inte så fantastiska så det får nog någon annan svara på :)
 
Sv: Welsh cob i stora lass!

Här kommer några nya bilder på "minstingen" Balnecroft King of Gold, Welsh Cob hingst f-10. Han börjar växa till sig fint nu :laugh:

Kingen6.JPG


Kingen7.JPG


Kingen8.JPG


Kingen9.JPG


Kingen10.JPG
 
Sv: Welsh cob i stora lass!

Vilken skönhet :)

kl.

Alltså, den lilla tiden jag fick tillbringa med en individ av den här rasen har satt sina spår. Jag kommer på mig själv med att nästan uteslutande kika på welsh cobs när jag kikar på lite annonser. Är inte heeelt säker på om jag ska ha en ny alls, och det vore kanske inte så klokt att kasta sig in i något när allt fortfarande känns lite... fel. Men jag vill helt klart ha en cob någon mer gång i livet!
 
Sv: Welsh cob i stora lass!

Väldigt tråkigt att ni inte fick längre tid tillsammans...

Jo de brukar göra ganska gott intryck på "sina" människor - så pass att man gärna vill ha fler av dem :)
 
Sv: Welsh cob i stora lass!

åh han kommer alltid vara en favorit!

Zahlo: grattis till din fina häst :) Hoppas ni får mycket kul ihop!
 
Sv: Welsh cob i stora lass!

*Kl

Imorgon ska jag åka och provrida min pålle som varit på inridning i 1,5 månad. Har varit och hälsat på ett par gånger och nu är hon tydligen redo för mig :) Ska bli så roligt och så läskigt på samma gång! Lägger in lite bilder och film sen :D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 925
Senast: Lhas
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 681
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 653
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 841
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp