World Cup final 2014

Bridongen stack ut 5 cm på vänster sida på amerikanens häst. Ingen toppenritt, men hästen verkade spänd.
 
Vem är experten idag som kommenterar? Tjejer är lite känsligare och sysslar med dressyr medan killarnas modigare och därför hoppar?? Kräktes lite när jag hörde det!
 
Vem är experten idag som kommenterar? Tjejer är lite känsligare och sysslar med dressyr medan killarnas modigare och därför hoppar?? Kräktes lite när jag hörde det!

Håller med! Jag såg ut såhär i soffan:eek::confused::crazy:

Kl*

Hur mycket bling kan man ha? På hjälmen, fracken, handskarna, stövlarna, schabraket och pannbandet på hon unga holländska tjejen.. Någon som såg något mer?:D:D;)
 
Ja det var bra av Tinne, såg också bättre ut idag! Mer igång bak under större antal rörelser :)
 
Herregud vad bra av CD och Valegro! Gillad verkligen nya programmet. Spår höööööga poäng.
 
Jag är inget proffs. Jag älskar DH, tycker det är en galet snygg häst. Men jag tycker att domarna är väl generösa med poängen, för det var ju ändå ganska grova missar.
Anton mycket finare idag! Föredömlig ridning av Tinne. Men inte är det så spännande att titta på..
Hatten av för Charlotte/Valegro! Otroligt imponerande att de är så jämna och stabila hela tiden. Jag förstår inte hur någon ska kunna slå dem när de är såhär.
I övrigt gillade jag verkligen Glocks Johnson. Spännande att se framöver!
 
Jag tycker det är tråkigt med EGs alltid så extremt korta halsar på sina hästar. Men han lyckas ju få det lätt och vackert ändå.

Vad sjukt FET en av hästarna var, har inte orkat kolla igenom alla tre timmarna så jag missade vem ekipaget var. Men det fanns typ ingen linje öht mellan bakben, framben och mage öht - som en skogaholmslimpa :eek:
 
Jag är inget proffs. Jag älskar DH, tycker det är en galet snygg häst. Men jag tycker att domarna är väl generösa med poängen, för det var ju ändå ganska grova missar.

Jag håller med, tyckte också att poängen var lite höga med de missarna. Klart hästen är kanonfin men ja....

Det kändes dock inte det minsta tveksamt att DJ och Valegro var värdiga vinnare :love:
 
Tycker också Anton gick bättre idag, men inte mycket, tycker han är skittråkig, ser ut som han hoppar jämfota bak i piruetterna. Charlotte gör ju som vanligt en fantastiskt ritt på en fantastiskt häst men jag kan inte hjälpa det, gillar dem inte ändå, tycker inte att det är ett snyggt ekipage, hon är sjukt oproportionerlig i kroppen, med den gigantiska hjälmen sen uppe på huvudet så tycker jag att det blir allt annat än snyggt, lite lord Nelson-varning. Helen är min absoluta favorit, synd på missarna idag. Edward Gal gillar jag också väldigt mycket men vill se honom på en annan häst.
 

Liknande trådar

Dressyr På måndag (25/8) drar det igång! Jättekul att de sänder så mycket från dressyren, men det förvånar mig att de inte sänder alls från...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
25 101
Senast: Snowball
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp