WTF?! En vandrande pinne eller vad?

Sv: WTF?! En vandrande pinne eller vad?

Åh fy fasen så vidrig! Ska aldrig mer gå nära något som kan liknas vid en kvist.

Nu tycker jag att du överreagerar en aning, sova med en massa såna här i sängen går bra men mobba larver,,,,,,,,jag tycker det tyder på smygrasism.

kvalster.jpg
 
Sv: WTF?! En vandrande pinne eller vad?

Och de där monstren tuggar ju hela natten när man sover sin skönhetssömn :wtf:
 
Sv: WTF?! En vandrande pinne eller vad?

Det man inte ser har man inte ont av! :p

Jag har aldrig sett en sån! Det är nog för att jag inte bäddar min säng, för det ska man inte göra för då trivs dem inte! ÄNTLIGEN en ursäkt för att vara ouppfostrad!!:o
 
Sv: WTF?! En vandrande pinne eller vad?

En Långhals (ni som sett Landet för länge sedan med era barn vet vilken dinosaurie jag syftar på :D )! De är inte ens släkt med TS pinne! :p Släpp inte ihop dem! Långhalsen är växtätare och TS är ett rovdjur, blir inte så bra! :eek:

tina_dino2.jpg


Jag delar hellre säng med 15 000 av det kryp MacGyver visade bild på än en vandrande pinne....:p
 
Sv: WTF?! En vandrande pinne eller vad?

Han har bara ätit löv och gräs från områden som bönderna har sprutat en massa kemisk gödning på! Bättre att odla ekologiskt och gödningsfritt så blir de inte så här stora :D
 
Sv: WTF?! En vandrande pinne eller vad?

Fejken har rymt under dagen! Han kan vara vart som helst nu!!!! :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
 
Sv: WTF?! En vandrande pinne eller vad?

Ser ut som en mätare. Hemskt elaka larver..bäst du låser dörren och tejpar springorna ;)
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 752
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 963
Senast: jemeni
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 084
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 115
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp