Yoga är riktigt sjuk

Sv: Yoga är riktigt sjuk

Eftersom S*Alegnin's Europé har legat på is länge ohc min sisat katt Ch S*Alegni´s Amadeus (Pussen) varit borta sen ett par år, så har jag "undvikit" kattforumet. Men nu hittade jag den här tråden.

Sörjer med dig Miss Fideli, men gläds även med dig, för din nya kisse och den fantastiska uppfödare som du har kontakt med.

Jag får se om jag tar kontakt med Yamasee den dagen min vackra vita inte finns mer och tar emot det stående erbjudandet jag haft sen Pussen blev pappa till en av deras kullar. Min betalning för den parningen är än idag, öh... 15 år tror jag... senare inte betald utan det är en svartsköldpadda som Ingeborg-Eva vet är mina drömmars katt, sen min Ch Tessie....
 

Liknande trådar

Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
958
Senast: Keb71
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
990
Senast: Viva
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 172
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 432
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp