Ytterklader

Sunshine

Trådstartare
Ni som bor i Stockholmsomradet, hur klar ni era barn just nu, framforallt ytterklader? Vi flyger till Sverige imorgon och jag vet inte om jag ska packa tackjackor eller fleecejacka + skaljacka. Bor vi ta med vinterkangorna eller racker det med gympadojjor och gummistovlar?
Barnen ar 3 ar.

Har ar det 25 grader varmt :d snacka om dalig tajming :D
 
Sv: Ytterklader

det ska bli superfint väder i helgen iaf här i småland. Skulle du ha åkt hit hade jag rekommenderat fleece + skal så det går att ta av om de blir för varma. och gummistövlar/gympaskor
 
Sv: Ytterklader

det ska bli superfint väder i helgen iaf här i småland. Skulle du ha åkt hit hade jag rekommenderat fleece + skal så det går att ta av om de blir för varma. och gummistövlar/gympaskor

Bor i stockholm och vi kör såhär nu. Perfekt. :)
 
Sv: Ytterklader

det ska bli superfint väder i helgen iaf här i småland. Skulle du ha åkt hit hade jag rekommenderat fleece + skal så det går att ta av om de blir för varma. och gummistövlar/gympaskor

Kan bara instämma! Ta med ett par socjor oxå så är nu defintivt garderade om det skulle bli kallt. Och galonisar eller skalbyxor. Men inte vinterkläder.
 
Sv: Ytterklader

Även vi kör med fleece+skal. Just nu blåser det som sjutton, så vindtätt är ett måste! :)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
24 505
Övr. Barn Förhållandet med barnets pappa är så gott som över. Han är inte en lätt man att leva med och jag är så arg på mig själv som skaffade...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
27 565
Senast: Keb71
·
Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 100
Senast: sjoberga
·
Gravid - 1år Förra tråden blev full så vi snackar vidare här tänker jag, klara färdiga KÖR! :D Klipper in listan också. Mars BF 6:e mars, robl, 24...
99 100 101
Svar
2 016
· Visningar
127 381
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp