Ytterligare en Facebook-tråd

Pazuzu

Trådstartare
Jag hakar väl på trenden med Facebook-trådar för att ev. få svar på ett problem som stört mig länge.

Jag kollar oftast Facebook på datorn och där får jag (oftast) flödet sorterat efter senaste händelser, om inte så går det att ändra tillbaka från topphändelser till senaste antingen från högst upp på flödet eller under nyheter-menyn i vänster-menyn. Men när jag tittar via Facebook-appen i surfplattan ser det inte alls likadant ut. Det verkar som att det är topphändelser som visas = allt finns inte med och i helknäpp ordning (ex. kan ett tredagar gammalt inlägg från någon visas högst upp).

Finns det något sätt att ställa in så att senaste händelser visas? Jag har letat i inställningarna men lyckas inte hitta något för det.
 
Jag hakar väl på trenden med Facebook-trådar för att ev. få svar på ett problem som stört mig länge.

Jag kollar oftast Facebook på datorn och där får jag (oftast) flödet sorterat efter senaste händelser, om inte så går det att ändra tillbaka från topphändelser till senaste antingen från högst upp på flödet eller under nyheter-menyn i vänster-menyn. Men när jag tittar via Facebook-appen i surfplattan ser det inte alls likadant ut. Det verkar som att det är topphändelser som visas = allt finns inte med och i helknäpp ordning (ex. kan ett tredagar gammalt inlägg från någon visas högst upp).

Finns det något sätt att ställa in så att senaste händelser visas? Jag har letat i inställningarna men lyckas inte hitta något för det.
På min platta lyckades jag hitta att det gick att klicka/peka på något på övre delen som inte såg klickbart ut. Där fanns inställningar för visning.

jag har nämligen också blivit fruktansvärt irriterad på att fb ser olika ut på dator, platta och mobil!! :rage:
 
På min platta lyckades jag hitta att det gick att klicka/peka på något på övre delen som inte såg klickbart ut. Där fanns inställningar för visning.

Aha, då måste jag testa och klicka runt lite!

jag har nämligen också blivit fruktansvärt irriterad på att fb ser olika ut på dator, platta och mobil!! :rage:

Ja, det är verkligen irriterande! Det känns basic på något sätt att det ska se likadant ut oavsett plattform.
 

Liknande trådar

Äldre Håller på att få psykbryt på facebook. Hur gör jag för att se mina vänners inlägg???? Jag gillar väldigt många sidor och är med i...
Svar
6
· Visningar
1 790
Senast: mandalaki
·
Relationer Jag är ingen ny användare, bara ett anonymt nick, då det finns saker jag inte vill prata öppet om, som sårar, som gör så ont i själen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
10 396
Senast: alazzi
·
Ekonomi & Juridik Tänkte slänga in detta inlägget som en ny tråd och uppdatera om hur mitt hästköp har gått men får skriva om detta inlägget vilket gör...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
25 166
Senast: Raja
·
Småbarn Jag håller på att bli tokig på min sambo som jag måste instruera genom ALLT! Det har väl egentligen varit såhär ända sedan sonen föddes...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 567
Senast: Bollen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp