Zopiklon 7,5 mg

Sv: Zopiklon 7,5 mg

Aha okej. Nej det är samma sen förut, har inte vågat prova och sen glömde jag bort den. Men då kan jag alltså fortsätta ta dom och isåfall förvänta mig att effekten försvinner lite?

Effekten kommer bli sämre om du tar många dagar i rad. Men det har med tillvänjningen att göra.
 
Sv: Zopiklon 7,5 mg

Effekten kommer bli sämre om du tar många dagar i rad. Men det har med tillvänjningen att göra.

Nej det var inte så jag menade :p det förstår jag, det är väl därför man lätt kan bli beroende av dessa? Jag tänkte mer att dom får sämre effekt eftersom dom är gamla, hehe.
 
Sv: Zopiklon 7,5 mg

Det var ju det jag menade. Troligtvis är effekten densamma men om de får sämre effekt så har det med tillvänjningen att göra och det är det som gör dem så beroendeframkallande, ja :)
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 237
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 668
Senast: Mineur
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 031
Katthälsa I torsdags var Miss Li hos veterinären för att hon hade ett litet sår, cirka 2-3cm, som behövde tittas till. Veterinären konstaterade...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp