Zopiklon 7,5 mg

Sv: Zopiklon 7,5 mg

Du behöver inga tabletter. EN natt klarar du utan att sova särskilt många timmar.

Håller med, onödigt att testa nya varianter när du måste upp såpass tidigt.
Det är mycket enklare att vara lite sömnig om man råkat vara vaken för länge/sovit för lite än att vara helt däckad pga medicin, eller i värsta fall så klubbad att du inte kommer iväg.

Lite för lite sömn klarar man utan problem! Lite kaffe eller en redbull, och se till att sysselsätta sig så blirebra.
 
Sv: Zopiklon 7,5 mg

Mvh Doktor Göran - Finns alltid där vid behov

goran_52fab205ddf2b37972c6a662.jpg

Hahaha fantastiskt.
 
Sv: Zopiklon 7,5 mg

Jag skulle nog inte "leka" med tabletter dagen/natten innan jag vet att det är något inbokat. Då biter jag hellre i det sura äpplet och håller mig vaken (jag kan inte sova 3-4h och sedan kliva upp) tillsammans med en kanna kaffe.

Gammal-som-gatan-Senior tittar in och håller med. När jag var ung och fräsch som en nyponros som ni här så hade jag fått just Zopiklon för att kunna sova och passade på att ta en kvällen före en tenta. Min dåvarande pojkvän ringde på morgonen för att säga något gulligt(vi var rätt nykära) och blev förfärad över att jag bara mumlade något sömndrucket i telefonen. "Har inte du en tenta idag?!" sa han. "Tenta schmenta" muttrade jag och la på i örat på honom. Det fick bli omtenta utan några sömnhjälpmedel.
 
Sv: Zopiklon 7,5 mg

Zopiklon är väl samma sak som imovane, det hade du ju en tråd om. Så har du testat imovane så vet du hur zopiklon funkar.
 
Sv: Zopiklon 7,5 mg

...och min morgon! :rofl::rofl:

TS - hur gick det?

Hahah!! Det har gått bra. Jag tog mina vanliga sömnisar, slocknade strax efter 20 och vaknade 04.30 och var råpigg (händer kanske 5 gånger om året)!

Sparrisen: haha jaaa ;D tur jag inte provade då! Vem vet vad som hade hänt då, jag är redan så virrig i vanliga fall! Men jag ska prova hemma och se hur dom fungerar nu.
 
Sv: Zopiklon 7,5 mg

Jag tog en halv tablett igår och slocknade inom 15min. Underbar känsla. Märkte fick idag att dom gick ut 2012... Är det på något sätt farligt att äta gammal medicin? Eller är det bara att dom tappar funktionen?
 
Sv: Zopiklon 7,5 mg

Jag tog en halv tablett igår och slocknade inom 15min. Underbar känsla. Märkte fick idag att dom gick ut 2012... Är det på något sätt farligt att äta gammal medicin? Eller är det bara att dom tappar funktionen?

Tappar nog bara effekt.

Men du fick väl imovane utskrivet nyligen? Det är ju samma sak.
 
Sv: Zopiklon 7,5 mg

Aha okej. Nej det är samma sen förut, har inte vågat prova och sen glömde jag bort den. Men då kan jag alltså fortsätta ta dom och isåfall förvänta mig att effekten försvinner lite?
 
Sv: Zopiklon 7,5 mg

Jag tog en halv tablett igår och slocknade inom 15min. Underbar känsla. Märkte fick idag att dom gick ut 2012... Är det på något sätt farligt att äta gammal medicin? Eller är det bara att dom tappar funktionen?

Det är olika mellan olika läkemedel. Vissa får sämre effekt, i vissa kan substanserna ändras.
Inte ta gamla tabletter ;)
 
Sv: Zopiklon 7,5 mg

Jag tog en halv tablett igår och slocknade inom 15min. Underbar känsla. Märkte fick idag att dom gick ut 2012... Är det på något sätt farligt att äta gammal medicin? Eller är det bara att dom tappar funktionen?

De flesta mediciner är stabila i sin uppbyggnad så ofta kvittar det, har en läkare i min bekantskapskrets sagt.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 234
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 668
Senast: Mineur
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 031
Katthälsa I torsdags var Miss Li hos veterinären för att hon hade ett litet sår, cirka 2-3cm, som behövde tittas till. Veterinären konstaterade...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp