Zopiklon + alkohol

Saeta

Trådstartare
Jag är så korkad!! Drack några glas vin tidigare ikväll (vart knappt påverkad) och smart som jag är tig jag en sömntablett nyss. Är det någon fara tror ni? Tänkte inte alls på att jag hade druckit lite. Hade sån huvudvärk att jag bara ville somna.
 
Sv: Zopiklon + alkohol

Du blir möjligtvis rejält seg imorgon. Det är det värsta som kan hända.
 
Sv: Zopiklon + alkohol

Ingen fara alls. Som Gimlan skriver kanske du är lite segare idag bara..
 
Sv: Zopiklon + alkohol

Säger som dom andra, att du kan bli segare dagen efter.
Däremot ska du veta att alkohol + zoplikon blir en jävla fylla om dom tas för tätt inpå. Inte ovanligt att man inte minns ett skit från att verkan börjar slå in och dessutom brukar man få för sig att göra väldigt korkade saker. Jag vet själv av gammal erfarenhet.
 
Sv: Zopiklon + alkohol

Tack hörrni för svar. Jag somnade typ direkt efter Gimlans svar så jag orkade inte svara. Självklart skulle jag aldrig ta tabletten så nära inpå om jag druckit. Är skitnoga med sånt. Men jag hade totalt tänkt bort att jag tagit några glas vin på kvällen. Men det var ju som sagt några timmar tidigare och jag kände mig inte ens påverkad :)

Men nu vet jag tills nästa gång (som inte kommer ske)!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 999
Kropp & Själ Nu ligger det här ännu en dag framåt i tiden, men här är jag en söndag morgon, funderandes på mitt jobb! Jag vill dit, men har precis...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 819
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Jag misstänker att en person i min närhet dricker mer alkohol än vad som är bra. När hen är på besök hos mig tar hen ofta med en flaska...
Svar
9
· Visningar
1 802
Senast: startpompe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
51 841
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp