Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
Tjatter And the winner is: SWEEEEDEN!!!!! Måns hann knappt greppa segerpokalen i Eurovision Song Contest innan arbetet med att ta fram vilken...
47 48 49
Svar
960
· Visningar
31 998
Senast: Lobelia
·
Tjatter Tänkte att vi, med mkt kärlek, kunde ha en tävling fram till jul, om vem som har charmigast julpyssel hemma. Antingen ngt ni tillverkat...
Svar
3
· Visningar
783
Tjatter Stötte på den här danska reklamvideon och kände att jag bara måste visa den vidare för bukefolket då den var rolig och lite satir av tv...
Svar
1
· Visningar
668
Senast: Nordthor
·
Tjatter Utifrån diskussioner i tråden "Ull, merinoull och bambu i kläder (underställ)... etik?" om sovsäckar och liggunderlag specifikt för...
11 12 13
Svar
250
· Visningar
12 015
Senast: Dentaku
·
Tjatter När jag har tråkigt sitter jag och läser en del gamla trådar. Ibland (ganska ofta) hamnar man i något riktigt intressant. Allt för ofta...
2
Svar
25
· Visningar
2 760
Senast: Ninnurur
·
Tjatter Var just inne på en sajt för att hyra bil. Där skulle man ange sin titel, och de som fanns att välja på var "Herr", "Fru", "Fröken" och...
2
Svar
39
· Visningar
3 890
Senast: Mirtai
·
Tjatter Finns det någon som någonsin svarar på de tjatiga enkäterna som spammar datorn så gott som dagligen? Antingen på mailen när man...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 909
Senast: mandalaki
·
F
Tjatter Den meningen skrev jag nyss som svar på ett FB-inlägg, men möttes av en undrande kommentar gällande om det verkligen blir korrekt...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 282
Senast: Aviello
·
Tjatter Vågar/vill ni delge era olater/ dåliga ovanor? Känner ni någon som har udda eller konstiga ovanor? (Utan att dom blir uthängda alltså?)...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 303
Senast: Flavor
·
Tjatter En kompis och jag tänkte åka på en badutflykt imorgon men det vore trevligt om badet även låg nära någon mysig stad/by som man kan...
Svar
1
· Visningar
1 198
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp