Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ och då syftar jag inte på alkohol, för det har jag knappt ens smakat i mina dagar. (Två gånger har jag tagit en klunk cider. :laugh:)...
Svar
4
· Visningar
939
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Jag har råkat ut för en tandskada( "hundar och hästar orsakar väldigt mycket" som ett försäkringsbolag sa). Nu är det så att jag har...
Svar
5
· Visningar
884
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Använder mitt anonyma nick då jag själv inte är drabbad men känner att jag behöver info. Om man lider av panikångest attacker hur gör...
Svar
18
· Visningar
1 543
Kropp & Själ Håriga ben.. ja, då pratar jag om ben som lätt skulle kunna misstas för en mans i mängden+längden+färgen av hår. Jag har länge struntat...
2
Svar
37
· Visningar
6 071
Senast: Trollunge
·
Kropp & Själ Jag har fått det mot rygg- och nackvärk men tycker inte det hjälper så värst bra. Iofs tar jag bara på kvällen, 2 Alvedon+1 Naproxen...
2
Svar
33
· Visningar
39 201
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Igår när jag tränade intervaller blev jag väldigt andfådd och fick svårt att andas vid mycket korta intervaller. Jag blev inte trött i...
Svar
4
· Visningar
1 494
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ ...för det är min födelsedag! :D :banana: Siffrorna säger dessutom att det är något speciellt för mig som är född 85...men både jag och...
2
Svar
20
· Visningar
3 410
Senast: imrahil
·
Kropp & Själ Jag har för några veckor/månader sedan blivit väldigt glömsk.. :cautious: Jag glömmer av saker som vart jag lagt nån sak som mobil m.m...
Svar
5
· Visningar
759
Senast: Mammadutt
·
Kropp & Själ I måndags satte jag teorin, 60/65, lycka! Imorse var det uppkörning. Hade nerverna under kontroll tyckte jag.. Sen missar jag avfarten...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 339
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Behöver reda ut en frågeställning. Baggrund: mitt barn är begåvat med mycket hår, normalt mot tjocka hårstrån, men framför allt många...
Svar
2
· Visningar
1 993
Senast: susanne
·
Kropp & Själ Ja, nu sitter jag här och velar. Jag vill prova på poledance, men frågan är om man vågar gå själv? Syrran skulle ha varit min kompanjon...
Svar
5
· Visningar
633
Senast: Blueberry
·
Kropp & Själ Ja som rubriken så får jag ibland skav när jag cyklar. Det gör ont och svider ju efteråt också. Tips för att undvika det hela? Några...
Svar
16
· Visningar
18 071
Senast: dpmatte
·
Kropp & Själ Har inte sett någon liknande tråd, men det kanske finns? Men jag skulle behöva era bästa boktips! Har svårt att komma på vad jag ska...
Svar
2
· Visningar
380
Senast: Kviga
·
Kropp & Själ Jag har lyckats bränna mig omedvetet i solen (ej solat medvetet alltså) och funderar nu på hur jag bäst skyddar mig. Jag har använt...
Svar
14
· Visningar
1 416
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Jag ska erkänna, jag har sett var enda avsnitt. Visserligen mest gömd bakom skämskudden, men ändå. Jag är slaget helt med häpnad. Hur...
Svar
3
· Visningar
1 175
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Detta är en aning pinsamt men nu blev det ändrade planer och det har blivit mer "akut". Jag har gått på p-piller (de blåa och gröna) i...
Svar
5
· Visningar
1 800
  • Låst
Kropp & Själ Tråden där vi diskuterar träning, hälsa och välmående (fysiskt såväl som psykiskt) i största allmänhet. Här råder absolut ingen...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
84 646
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Tänkte vaxa bikinilinjen för första gången i år. Den stora frågan, HUR ont gör det?! Nästa fråga, hur länge håller det? Trött på röda...
Svar
4
· Visningar
880
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Är det någon här på buke som har ätit Roaccutan? Om det är någon som har det, har ni lust att dela med er av er erfarenhet?
3 4 5
Svar
93
· Visningar
25 013
Senast: marengo
·
Kropp & Själ Vad har ni för preventivmedel? Hur funkar det för er? Jag har provat mitt tredje P.piller nu, senaste cerazette men har bestämt mig...
2
Svar
28
· Visningar
3 032

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp