Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 204
Senast: Tramptass
·
Övr. Barn man är ju så snabb av sig....märkte att när jag tittade på den förstorade bilden av UL från v 18, att vår unge (som för övrigt...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: doglover
·
  • Låst
Övr. Barn Vad hände med vår mysiga lilla kille? Lilleman har inte skött sig så bra den senaste tiden, fröken ringde hem igår nämligen. Varje...
2
Svar
30
· Visningar
2 289
Senast: Sastra
·
S
Övr. Barn Min son i ett nötskal... en äkta ögonblicksbild... Och så här glad e man när man e med morsan i stallet...
Svar
7
· Visningar
1 359
Senast: squirlett
·
Övr. Barn När jag pratar med andra föräldrar brukar det rätt snabbt bli uppenbart att tillgången till barnvakt är väldigt ojämnt fördelad. Vissa...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 266
Senast: pollex
·
Övr. Barn Lilla "flipp-flopp" är ju precis ett år, och blir storebror om tre månader. Vi har ältat lite fram och tillbaks om vi ska köpa...
Svar
4
· Visningar
913
Senast: oz_joj
·
  • Låst
Övr. Barn Ja, som jag nämnt i någon tråd så har min son, nu 5½ v gammal haft enorma problem med sin mage. Efter mycket om och men så fick vi en...
Svar
16
· Visningar
2 450
Senast: Elute
·
Övr. Barn Har ni läst den boken? Vad tyckte ni? Är den bra? Har gått och sneglat på den några gånger och bläddrat i den som hastigast på...
Svar
7
· Visningar
850
Senast: domino
·
Övr. Barn Har ni sett uppropet? (T ex https://www.svt.se/nyheter/inrikes/tystiklassen-nu-gor-eleverna-uppror-mot-sexuella-trakasserier-i-skolan)...
Svar
16
· Visningar
1 274
Senast: Lindon
·
  • Låst
Övr. Barn Får man "växtvärk" i livmodern även senare i graviditeten? Jenny
Svar
6
· Visningar
1 332
Senast: Kajo
·
  • Låst
Övr. Barn Ja den berömda väskan som alla talar om, men som ingen avslöjar innehållet på ;) VAD ska man packa ner egentligen? Jag fick hur...
2
Svar
31
· Visningar
3 043
Senast: Vildvittra
·
Övr. Barn Jag har två barn tätt, de är två och tre år, och jag har kommit att tänka på dem som "värsta scenariot"-barn - om något kan hända, så...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
7 115
Senast: Inte_Ung
·
S
  • Låst
Övr. Barn Publicerad i DN 22 maj 2002 08:53 LÄSARREAKTIONER: "DUKTIG "Den duktiga är den som anpassar sig" Duktig. Själva ordet är ett...
Svar
9
· Visningar
3 580
Senast: Stollan
·
Övr. Barn Bakgrundshistoria; Sonen snart 7 år gammal hade igår sagt till fröknarna att han hade ont i huvudet vid upprepade tillfällen och ville...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 322
Senast: trazel
·
Övr. Barn Jag har själv inga planer på att skaffa barn ännu men är i den åldern då vänner börjar skaffa tillökning och då är ju ett samtalsämne...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
17 777
Senast: Petruska
·
Övr. Barn 1 st liten gallupundersökning för föräldrar och icke föräldrar, med anledning av egna funderingar och en aktuell tråd på Senior. Jag...
2
Svar
29
· Visningar
3 007
Senast: Petruska
·
Övr. Barn Var går gränsen mellan ung mamma och "vanlig" mamma? Är det åldern eller umgänget som har betydelse? Själv fick jag mitt första...
2
Svar
23
· Visningar
2 537
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som har koll på hur man räknar ut vad föräldern barnen inte bor hos bör betala varje månad? Hälften av de faktiska kostnaderna...
Svar
11
· Visningar
1 543
Senast: Enya
·
O
Övr. Barn Min chef hade pratat in på mitt mobilsvar idag att jag ska komma på utbildning imorgon hela dagen. Var okej att jag tog med min bebis...
Svar
8
· Visningar
1 709
Senast: Mammas
·
J
Övr. Barn Jag är väldigt skeptisk till dessa språkresor utomlands, har fått för mig att det är mest "fylla" som gäller, har jag fel eller? Dottern...
2
Svar
35
· Visningar
10 087
Senast: Jadzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp