Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hej! Nu behöver jag verkligen eran hjälp! Jag måste hitta lite nya showpads/filtar. Vill inte ha enfärgade utan mönstrade i följande...
Svar
4
· Visningar
1 030
Senast: wrangler
·
B
Western Jag startar en ny tråd...med risk att bli hängd av någon:crazy: Är det någon som inte vill ha med sin bild här, så bara hojta, så tar...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
15 411
Senast: Elanor
·
Western Bildtråd för westernträns (och annan westernutrustning)! Lägg upp era bilder! Vill nämligen ha lite inspiration till framtida köp osv...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 074
Senast: alazzi
·
F
Western Någon som har ett eget westernstall hemma, eller som en egen liten westernstad? Om du har det, knäpp gärna några kort och lägg in här!
Svar
6
· Visningar
2 262
Senast: Charmy
·
Western Jag och hästen var iväg till ridhuset och tränade inför helgens tävling! jag har inte fått enhandsfattningen till att fungera, så nu...
2
Svar
21
· Visningar
2 045
Senast: Paxinarion
·
Western Jepp! Igår debuterade jag och min syster på våran nya häst! Var i Sätila och red. Bilder får ni här! (länk till bilden under om ni inte...
2
Svar
30
· Visningar
2 289
Senast: Paxinarion
·
  • Låst
Western Skulle vara väldig roligt att se era western outfit:Dinte bara tävlings outfit utan vardags outfit med;) så in med maaaaaaasor med...
Svar
4
· Visningar
1 366
Senast: doleron
·
F
Western Hade tänkt starta en tråd där man kan lägga in bilder på snygga Cowboys, som verkligen ser ut och rider som en. Kända eller icke-kända...
Svar
3
· Visningar
1 473
Senast: BonRaiz
·
Western En vän lånade ut sin westernsadel och naturligtvis så hade personen inte satt fast blecket som håller fast stigbygeln :cautious: så...
Svar
8
· Visningar
1 198
Senast: doleron
·
H
Western Undrar om det är någon som vet om det finns någon "westernridskola" i närheten av helsingborg/landskrona regionen?? Blir väldigt glad...
Svar
3
· Visningar
1 247
Senast: Gripen
·
Western Jag hör ofta benämningen westernform, och det visar sig vara hästar som går med långa bakben och hängande hals.. Är det så en...
2
Svar
28
· Visningar
3 514
Senast: tirnanog
·
Western I vanlig engelsk dressyridning så ska man ta ett uppresande tygeltag om hästen går för djupt/bakom lod . Hur fungerar det i...
Svar
6
· Visningar
1 360
Senast: lakrits
·
Western När jag har kikat runt på lite bett så har jag upptäckt att vissa stångbett kallas för "träningsbett". Dessa "träningsbett" är många...
Svar
6
· Visningar
1 374
Senast: lakrits
·
E
Western Blir man halshuggen om man har en sådan här kavaj i en Halter klass???
2
Svar
36
· Visningar
3 164
Senast: elinsjobergh
·
P
Western Läste att det finns en viss ridteknik inom Western Pleasure som kallas "spur stop". Någon som vet om det används i Sverige också...
2
Svar
28
· Visningar
2 858
Senast: lillaida
·
A
Western Kan jag förstöra min häst genom att en tjej som rider engelskt hjälper till att rida honom! Har försökt att förklara hur jag rider, men...
2
Svar
21
· Visningar
2 106
Senast: Alyssa
·
S
Western Jag har idag en hopphäst som jag tävlat upp till 1.40 i hopp. Jag har haft egen häst i cirka 12år. Nu ska hon säljas och jag...
Svar
3
· Visningar
1 328
C
Western Det börjar ju närma sig, så nu vill jag veta om det är någon här ifrån buke som ska dit? D-B tävling i Finsta. Om det är någon som ska...
Svar
6
· Visningar
1 115
Senast: Seabaz
·
B
Western Hehehe...Vet inte vad som flög i mig, men idag köpte jag ett westernträns! :angel: Jag har under en längre period varit lite nyfiken på...
Svar
4
· Visningar
1 632
Senast: bigganl
·
H
Western Hästen lyckades trampa på ena tygeln häromdagen så lädersnöret som fungerar som "spänne" vid bettringen gick av! (nån som förstod det...
Svar
6
· Visningar
1 042
Senast: mylisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp