Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Nyfiken på bettlöst träns.Någon som kan rek något sim inte är svindyrt😉.Hur har ni introducerat det i er ridning?
Svar
6
· Visningar
705
Senast: svea
·
Utrustning Vet att oglivity paddarna är tjockare och att jag alltid kan skaffa en korrektionspadd och ha extra inlägg i den men funderar på om det...
Svar
9
· Visningar
1 578
Senast: Buck
·
Utrustning Hola allesammans! Äntligen är det dags för hoppsadel, efter ca 1,5 år i dressyrsadel. Vi var ute och kollade och hittade en Roma för ett...
Svar
4
· Visningar
2 183
Senast: spinxx
·
Utrustning Är på jakt efter ett nytt rid/ländtäcke nu till vintern, men känner inte riktigt att jag hittat rätt. Än iaf. Det jag söker hos ett...
Svar
18
· Visningar
2 459
Senast: Buck
·
Utrustning Hej! Jag har börjat fundera lite på transport. Dock har jag inte världens största budget och behöver därför hjälp. Hittar jag inte...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 624
Senast: Angel
·
Utrustning Eller kanske snarare för smala remmar på tränset. Har köpt nytt pannband där öglorna i ändarna är för stora för remmarna på mitt träns i...
Svar
9
· Visningar
1 537
Senast: Bison
·
Utrustning Min C-ponny har så bred rygg, lite svängd. Problemet är inte att hitta en vid sadel, det finns, men alla sadlar verkar mer eller mindre...
Svar
4
· Visningar
1 002
Utrustning Ni som har ridstövlar med snörning, hur gör ni själva fotdelen bekväm? Jag hade zigzagsnörning först men fick så ont av att ha hälen...
Svar
1
· Visningar
592
Senast: Elektron
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av Fairfield bett från Hööks?Det med iron sweet.Hur fungerar de.Postiva alt negativa upplevelser?
Svar
1
· Visningar
1 406
Senast: Cilva
·
Utrustning jag vill ha en hopp eller allround sadel som passar till min breda häst. lite sänkt bakom manken rund rygg. jag har funderat på prestige...
Svar
6
· Visningar
1 735
Senast: Unafraid
·
Utrustning Hej! Börjar fundera på nytt täcke. Just nu har hästen "bara" 1 flug/regntäcke, ett 0g regn, 80g regn, 370g vinter, 50 & 100g...
2
Svar
30
· Visningar
9 413
Senast: Darkie
·
Utrustning Hej! Hästis har gått ner i vikt och dtessyrgjorden har blivit låååång.Går att använda men spännena kommer upp på sadeln eller hur jag...
Svar
1
· Visningar
890
Senast: svea
·
Utrustning Undrar om någon har erfarenhet av märket Bateson ( Engelskt)
Svar
4
· Visningar
904
Senast: ricca
·
Utrustning Någon som hunnit testa den nya knäppningen och vad tyckte ni? Jag undrar hur hållbar den är och om den är utav plast eller vad? Gillar...
2
Svar
31
· Visningar
4 909
Utrustning Är det nån som vet hur bommen ser ut på Lippo Jessica PRO och Lippo Vanessa? Funderar på att skaffa en sån då jag hört mycket gott om...
Svar
8
· Visningar
6 100
Senast: Anyo
·
Utrustning Om jag ska hitta en hoppsadel på begagnatmarknaden, som är xw-xxw, med helt rak bom, gärna stora klossar och väldigt smal midja - vilka...
Svar
15
· Visningar
2 029
Utrustning Vi har en shettis som min 8-åriga dotter börjat rida lite mera på nu. Tidigare har det varit väldigt sporadiskt men nu har intresset...
Svar
3
· Visningar
983
Senast: Kristall10
·
Utrustning Kändes att vi behövde en liten rolig tråd om VAD som var modernt och NÄR hysterin var som värst. Allt från pessoabett med deltor och...
32 33 34
Svar
665
· Visningar
138 404
P
Utrustning Är det någon som vet vad detta är? :confused:
Svar
16
· Visningar
1 452
Senast: IsisEm
·
Utrustning Hjälp mig spåna. Jag använder Horseware, deras utbud passar min täckesfilosofi. Men om ni har andra tips som ger mig Halvhals...
2
Svar
35
· Visningar
3 635

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp