Sv: 07:orna!

Vi har 2 treåringar kvar...Made hands off skickade vi tillbaka till uppf
Made a Legend började riktigt bra med tre raka segrar, sen opl och en diskad
Knighthood ska kvala nu på måndag ( 25 okt)
 
Sv: 07:orna!

KL
Jag ska ju snart "förirra" mig själv över Atlanten så jag har sålt iväg alla hästar, däribland då min fina lilla 07:a Piruett.:love:
Kvalade henne i september och det är möjligt att hon gör någon start i år för sina nya ägare/tränare men sedan ligger nog mesta fokuset på nästa säsong för hennes del.
 
Sv: 07:orna!

ja just det , vi har ju en tredjedel i en 3 årsmärr E Rotation också...Florine Deleymarie som har tjänat ca 90 000 på 9 starter :)
 
Sv: 07:orna!

Varan trearing var jattefin i borjan av aret. Tjanat dryga 160 000 dollar med fem vinster. Han travade 1.53,4 som trea med en halv langd i somras och vann pa 1.55,1 pa 1000 meters bana. (Har inte Lexington boken med oversattningarna i narheten...)
Han har varit lite knackig det senaste men vann ett kvallopp snyggt forra veckan. Han har tre starter kvar och sedan blir det ledigt!
 
Sv: 07:orna!

Ja då har 07: orna hunnit bli 4 åringar, jisses va tiden går fort ;)

Tyvärr så har vi haft problem med våran i princip hela hösten och vintern, med allt ifrån dåligt trav till karledsinflammationer som aldrig vill ge sig..... Men nu känns det iallefall som vi ser ett litet ljus i tunneln:) Han har blivit till 95% bra i karlederna och börjar funka bättre i travet, så nu håller vi verkligen tummarna på att han ska bli bra så får fortsätta vara frisk nu!

Hur går de för er andra?
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 319
Senast: MiniLi
·
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 554
Senast: cewe
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 669
Senast: Madalitso
·
Hästvård Min häst visade sig vara oren i traven förra tisdagen för en vecka sedan. Dagen efter var hon halt. Lät henne vila, och var i kontakt...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 317
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Ridskoleryttare
  • Vad gör halvblodsägare?

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp