Ännu en i raden av framtida ministerkandidater

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Zaria

Det är väl allmänt känt att Göran Persson satt och skrev fejkade insändare i sin ungdom? Kunde inte låta bli att kommentera detta eftersom du valde Socialdemokraterna som exempel.
 
Ännu mer fantastiskt blir det när man vet att man måste skriva på att man accepterar sin kandidatur. Det är en blankett som ska in till myndigheterna (Länsstyrelsen? )

Nej, det är bara PK-maffians tilltag för att hindra SD-kandidater att kandidera i val. Om man måste både kunna skriva, komma ihåg sitt eget namn och våga skriva ned det på de konspiratoriska myndigheternas papper - faller nästan alla bort redan där.

Därför sker rekrytering numer utan kandidaternas kännedom.
 
Nej, det är bara PK-maffians tilltag för att hindra SD-kandidater att kandidera i val. Om man måste både kunna skriva, komma ihåg sitt eget namn och våga skriva ned det på de konspiratoriska myndigheternas papper - faller nästan alla bort redan där.

Därför sker rekrytering numer utan kandidaternas kännedom.

:rofl::rofl::rofl:
 
Kan inte annat en förvånas över hur låg IQ SDs kandidater, partiledelse och väljare har. Går ju inte en timme utan att någon av dem visar sitt sanna, rasistiska jag i någon typ av uttalande som överhuvudtaget inte stämmer rörande invandring eller invandrare. Alla deras "fakta" värkar ju enbart bygga på hörsägen från "kompisen till en jobbkompis sin flickvän såg minsann..."
Nu ska du väl inte komma och förstöra ett framgångsrikt politiskt koncept med något så trivialt som sanningen bakom det. Det har ju uppenbarligen funkat rätt bra att servera kompisens kompis kompis "fakta" som parti linje, dessutom behöver partifolket inte slita så mycket med bakgrundsjobbet, det är bara att klippa och klistra lite "fakta"-snuttar från kommentars fältet på Avpixlat så är man färdig.
 
Men hon följer väl bara den uppmaningen alla troende kristna ska följa, den att sprida det kristna budskapet och få folk med en annan trosinriktning att konvertera. Jag tror de flesta religioner har det på programmet, så även Islam ;)

ISIS har ju hittat den ultimata formeln för det. Konvertera, betala en skatt eller dö för svärdet.
Inte så konstigt att kristna snart är utrotade i Irak.
 
:rofl::rofl::rofl:

Rena rama lyteskomiken, hur nu någon kan rösta på dem övergår mitt förstånd. :yuck:
Det är inte konstigt alls! En samlas på ett forum och tar bara del av "info" som stämmer med ens egna åsikter. Är inte den här åsiktssegregeringen ett stort hot mot demokratin? Och en källa till grupptänkande utan verklighetsförankring?
 
Det är inte konstigt alls! En samlas på ett forum och tar bara del av "info" som stämmer med ens egna åsikter. Är inte den här åsiktssegregeringen ett stort hot mot demokratin? Och en källa till grupptänkande utan verklighetsförankring?

Jo, den kunskapssegregering som uppstår är enormt bekymmersam för samhällsutvecklingen. Att man gräver ned sig i ett hål med likasinnade och påstår att alla oliktänkande ingår i en konspiration för att undanhålla "sanningen", gör att man undanbeder sig alla möjligheter till kunskap och förankring i den verklighet som finns utanför det lilla hålet.
 
Det är inte konstigt alls! En samlas på ett forum och tar bara del av "info" som stämmer med ens egna åsikter. Är inte den här åsiktssegregeringen ett stort hot mot demokratin? Och en källa till grupptänkande utan verklighetsförankring?
Visst är den det. Problemet med den är ju bara att den är självvald.
 
Vad göra? Det gäller inte bara SD iofs utan nyttigt för alla. Det är så lätt att fastna i fällan att alla andra tänker som jag.

Vad göra? Låta bli att rösta på dem och massakrera deras argument. Det där senare är dock lite problematiskt eftersom de a) sällan presterar några argument, b) i den mån de gör det, vägrar inse när argumenten är nedmonterade i atomer.
 
Jag blir så beklämd av att läsa liknande trådar där man förlöjligar andra människor och får dem att framstå som lite lägre och samtidigt framställer sig själva som bättre. Mer elitiskt tänkande finns inte och skall man hårdra det så ligger detta tänkande betydligt närmare nazismen än något annat.

Förstår inte vad det är som gör er till bättre människor när ni i princip lägger er på en lägre nivå själva.

Ni förlöjligar en kvinna som haft en svår barndom och som i princip säger samma sak som alla muslimer och andra fanatiska religiös säger dvs att alla skall konvenera till ens egen religion, ser ni inte vad ni gör?

Ni är inte ett dugg bättre än de som ni häcklar!
 
Ni förlöjligar en kvinna som haft en svår barndom och som i princip säger samma sak som alla muslimer och andra fanatiska religiös säger dvs att alla skall konvenera till ens egen religion, ser ni inte vad ni gör?

Det är synd om alla som haft en svår barndom. Att man sedan väljer att kandidera till fullmäktige som politiker för ett parti och därigenom blir granskad av pressen - är helt frivilligt. Hade vederbörande inte gjort det - hade hon fått sitta ifred hemma i sin bubbla, surfa lite på Avpixlat, oja sig över PK-konspirationer och tänka att allt som gått fel i hennes liv beror på invandringen. Och vara rädd för att gå ut för att alla invandrare har pistoler, för det har ju hennes SD-polare sagt och så står det ju på Avpixlat och så vet man ju att "dom där" gör på det sättet. Det är ju tragiskt som satan, bara i den delen.

Men, när man kandiderar, har allmänheten rätt att veta vilka fullkomligt kunskapsbefriade, fördomsfulla och intelligensbefriade människor som kandiderar för partiet.

Bättre människor? Nej. Det har ingen påstått, utom du förstås.

Vill vi ha människor som fått precis allt om bakfoten, orerar om att tvinga människor att välja sin religion och inte ens klarar det enklaste logiska resonemang som representerar oss vid viktiga politiska beslut? Det väljer vi själva. I september. För att välja måste vi få veta. Det är demokrati.
 
Det är synd om alla som haft en svår barndom. Att man sedan väljer att kandidera till fullmäktige som politiker för ett parti och därigenom blir granskad av pressen - är helt frivilligt. Hade vederbörande inte gjort det - hade hon fått sitta ifred hemma i sin bubbla, surfa lite på Avpixlat, oja sig över PK-konspirationer och tänka att allt som gått fel i hennes liv beror på invandringen. Och vara rädd för att gå ut för att alla invandrare har pistoler, för det har ju hennes SD-polare sagt och så står det ju på Avpixlat och så vet man ju att "dom där" gör på det sättet. Det är ju tragiskt som satan, bara i den delen.

Men, när man kandiderar, har allmänheten rätt att veta vilka fullkomligt kunskapsbefriade, fördomsfulla och intelligensbefriade människor som kandiderar för partiet.

Bättre människor? Nej. Det har ingen påstått, utom du förstås.

Vill vi ha människor som fått precis allt om bakfoten, orerar om att tvinga människor att välja sin religion och inte ens klarar det enklaste logiska resonemang som representerar oss vid viktiga politiska beslut? Det väljer vi själva. I september. För att välja måste vi få veta. Det är demokrati.
Är det inte jäkla läskigt att den där kvinnan var aktiv i Frälsningsarmén? Hur det kan gå ihop med SD:s hatiska ideologi övergår mitt förstånd.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Många neurotypiska personer har en förmåga att "läsa mellan raderna" medan vi med autism oftast tar in det som faktiskt sägs eller...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
8 549
Senast: Lobelia
·
Kläder & Bli fin Jag tänkte köpa Muck boots, för barn då fötterna drar den storleken. När jag googlar kommer det upp en rad med snarlika sidor som har...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 329
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 966
Senast: Niyama
·
Hundhälsa Bomullstussen äter dåligt och är för tunn och jag skulle vilja hitta ett energitätare torrfoder för små hundar (hon vägrar dessutom äta...
2
Svar
26
· Visningar
1 430
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp