Bukefalos 28 år!

Äntligen!

Dravena

Trådstartare
Nu har lilla Nora kommit hit! Tuva är alldeles till sig av glädje. :love: Det här är troligen första gången hon ser ett annat marsvin. Hon började med att puffa omkring den lilla ett tag, sen pussade hon henne på öronen för att lugna ner henne. :) Nu jagar hon runt henne lite i buren och visar att hon bestämmer, men det är inget bråk på gång än så länge!
 
Vad roligt! Hoppas att allt går bra och att dom kommer överens, men det brukar inte vara något problem

:banana:
 
Nu ligger de och sover, Nora under höt och Tuva precis utanför så det är nog nemas problemas! Nora sprang dessutom fram och kröp in under Tuva förut när läskiga jag stack ner handen i buren. :D Ska ta bilder sen och lägga upp!
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
505
Senast: tessan.g
·
Övr. Katt En vildkatt har lagt tre ungar i trädgården hos en kollega. Han och hans fru har matat ungarna under 2 månader, och har nu lyckats fånga...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 216
Senast: TinyWiny
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 639
Senast: kma
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 278
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp