Allmänna dejtingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Allmänna dejtingtråden

Haha ja, recapsen är amazing. Men språket... Bara utdragen är ju nog för att få en hjärnblödning!
OT OT OT :o
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

+LV

Nää, på riktigt?! :eek:
Har ju såklart hört det i talspråk men aldrig i text. My eyes!

Mvh
Hobbypensionär, 21.
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

Jag har bara B och D :D men idag gor jag ett undantag och provar krogen istallet ikvall. Vem vet vem som dyker upp i krogkon???:)

ps prickarna har stulits fran tangentbordet ds

S
Jag föredrar ju faktiskt det riktiga livet, framför nätet :)

Lycka till! Vem vet, du kanske träffar på "krogkon"! :D
 
Senast ändrad:
Sv: Allmänna dejtingtråden

Jappers. Men om man gör lyssnandets motsvarighet till att kisa riktigt ordentligt så kan man låtsas att där uttalas ett par t:n i meningen. :up:

LV: Åk inte till Småland.
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

Men det handlar ju ändå om att någon ska förändra något för att han ska passa dina önskemål. Pepson skrev att hon ryser, du svarade med att hon borde berätta eftersom han inte visste det.

Tycker du verkligen att det är okej?

Han verkar ha lite dåligt självförtroende också, så ett sånt påpekande skulle kunna sänka honom rejält...

Men, jag kanske ska berätta att han får mig att rysa, av en eller annan anledning ;)
 
Sv: Allmänna dejtingtråden

Vad betyder "vene"? :confused:
Vene är ju typ som 'dunno' tycker jag. Alltså vår svenska variant av det. Har inte sett det nånstans och har således inte stört mig på det.

LZ: Samma här. Eller nästan, jag lyssnade på första boken (vilket besparade mig stora delar av det horribla språket) vilket var en enda lång sömntablett. Mycket roligare med recaps. :D
Åh men jag tycker att det kan vara värt att läsa alla tre böckerna, man får liksom en mer enhetlig bild av böckerna. Det är SÅ mycket mer som är stört i böckerna än vad som tas upp i recepsen. Och som jag sagt förut; språket är det minsta problemet med böckerna tycker jag, glorifieringen av hans våld mot henne samt kvinnofientligheten är så långt mycket värre.

Men det är ju lite OT.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 746
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 465
Senast: Hazel
·
Fritid Under en sommar spenderar jag många timmar på olika badplatser, mestadels simmandes runt i vattnet då både jag och mitt barn är mer...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 814
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp