Bukefalos 28 år!

Ansträngingsinkontinens - operation?

Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

Mm, eller hur! :D Sådan sjuk mjölksyra i vaderna!
Jag reflekterade faktiskt inte innan jag red iväg på att jag var nyopererad, så jag fick skylla mig själv..
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

Jag är forfarande nojig över att det ska vara misslyckat eller "lossna", kör så hårt på mina gympass så jag blir dyngsur av svett. Men nästan varje gång blir jag orolig över att det är urin. Men det har det hittills aldrig varit :D
 
Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

Det är pga såren i slidan som man ska avstå sex (penetrering), hård fysisk ansträngning och att bada. Tyckte det var värst att inte få träna :D Skulle vänta 6-8 v innan jag fick köra mina hårda pass, men tjuvbörjade litestrax innan 6 v ;)
 
Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

Ja, alltså så som jag nojat trots trosskydd och grejer är det inte konstigt om nojan sitter i. 6 veckor?? 3-4 sa min gynekolog! Nu blir jag ju nojig att jag inte ska kunna börja som jag tänkt. Konstigt att rekommendationerna är så annorlunda. Vart gjorde du din någonstans?
 
Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

Jag kommer nog få göra den operationen:(
Kan inte längre träna upp muskulaturen, kunde aldrig bli läckagefri helt utan vid skratt och annat så rann det och nu kan det rinna när jag bara går eller ligger i sängen..
Troligtvis pga upprepade uvi:er under hela förra året
 
Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

På mina papper står det "Vänta 2 veckor med intensiv träning (framförallt magmuskulatur). Vi rekommenderar att man väntar med samliv och bad en månad efter operationen."
 
Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

Det ska du väl vara glad för :) Den gör bra!
 
Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

Jo jag är glad att den finns :)
Så det är bra, men att få göra den pga idiotpartner är mindre kul
 
Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

OT men, vad har en partner med UVI att göra?
 
Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

Underligt faktiskt!

KL
Mitt venusberg är fortfarande svullet.. Mest då där stygnen satt så jag har som två snygga bulor... :meh:
 
Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

Den typen av sex vi hade och noll förståelse för hygien mellan varven, orkade inte tjata, och uvi dan efter direkt
 
Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

Gjorde min op i Nacka, men läst att det skiljer mkt på olika ställen!
 
Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

Aleris på Nacka sjukhus gjorde jag min på, borde vara samma då?
 
Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

Och jag Ultragyn - Sophiahemmet. Så himla nöjd, världens bästa anestesiläkare :bow:
 
Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

Ja aleris jag med :)
Jag frågade bara ang min träning och hon sa 6v.
 
Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

Lustigt att vi fått så olika direktiv.

Kl

Läckte igårkväll när jag skrattade. :( har ni någon aning om vad som händer nu? Ringer direkt på måndag såklart.
 
Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

:(
Vet inte om det kan ta ett tag innna det funkar, men det borde ju vara direkt :(
 
Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

Ja, enligt mina papper flyttar bandet inte på sig efter efter att det är insatt, så jag kan inte se att det skulle vara annat än att det funkar med en gång. Får ringa direkt på måndag, synd att det är två dagar kvar för mig innan jag kan prata med någon. Tack för din omtanke! :)
 
Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

:)
Visst händer allt till helgen..:meh:
Själv blev jah lite sugen på att testa mitt resultat, men sambon avrådde mig :cautious: Det är enkelt för mig att testa, läckte som en sil om jag hoppade studsmatta. Han tycker jag ska vänta, vet inte på vad iofs :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Doris fick för någon månad sedan diagnosen elakartad tumör som antagligen kommer sprida sig. Eftersom hon är 13 år kände jag inte att...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 408
Senast: Lillefrun
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 663
Hundhälsa Hej, Jag har en tik på nyss fyllda åtta år. I vintras tog hon bort två små juvertumörer och nu i somras en till. Endast tumörerna togs...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 292
Senast: Zazu
·
Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
2 482
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp