Bukefalos 28 år!

Ansträngingsinkontinens - operation?

Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

Jag har uvi, tralala! ;) nej men just nu är det lite träligt, men när jag fick känningarna och insåg att det kan vara anledningen till att jag läckt blev jag helt euforisk. :D hoppas hoppas att det är det så att jag slipper mecka med operation och grejer. Har tagit första tabletten så det värsta ger sig nog snart, hoppas jag. :)

Åh, hoppa studsmatta som är så roligt, det ska jag göra sedan. :D hur lång tid har gått? Så länge du läkt finns det inget att vänta på? :)
 
Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

Hoppas hoppas!!

18 dagar sedan OP.
 
Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

Då borde lite lugnt studsmattande inte vara några större problem? Det är ju bara hård träning en ska undvika de första veckorna? :)
 
Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

JAG KAN HOPPA STUDSMATTA UTAN ATT LÄCKA!!! :banana:
 
Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

Det är fantastiskt!! Äntligen kan jag hoppa med barnen! Jag är ingen lekmamma men hoppa studsmatta gillar jag och nu kan jag göra det utan att stoppa in 7 bindor i trosan!! :banana::bump: Och bara kunna hoppa spontant, tjohej!!
 
Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

Woop woop woop!!! :bump: :bump: :bump: (oj vad den här smileyn var passande nu! ;))
 
Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

Längtar efter att kunna skratta, springa och gå utan att läcka :) men ja det är ju sommar och allt tar sån tid då
 
Sv: Ansträngingsinkontinens - operation?

KL

Jag väcker en gammal tråd för att säga TACK Voltis och alla andra i tråden! Hade det inte varit för den här tråden hade jag förmodligen inte varit opererad idag, och jag hade förmodligen fortfarande varit begränsad i mitt liv! Min operation är något av det bästa jag gjort, jag kan nu som frisk se tillbaka på tiden innan och inse hur mycket tid och energi det tog att hela tiden fundera på om jag hade skydd med mig, inte dricka innan träning, kissa precis innan träning, känna att det sipprade titt som tätt, vara orolig för att skyddet skulle läcka/glida, att det skulle lukta, alltid lukta på byxor/uderkläder för att kunna byta direkt om det börjat lukta. :crazy: Det var ju helt vedervärdigt! Det är först efter operationen jag insåg hur mycket energi det verkligen tog att vara på helspänn hela tiden.

PS: Alla som läser tråden och har problem - gör't! Så värt det!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Doris fick för någon månad sedan diagnosen elakartad tumör som antagligen kommer sprida sig. Eftersom hon är 13 år kände jag inte att...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 408
Senast: Lillefrun
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 665
Hundhälsa Hej, Jag har en tik på nyss fyllda åtta år. I vintras tog hon bort två små juvertumörer och nu i somras en till. Endast tumörerna togs...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 295
Senast: Zazu
·
Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
2 482
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp