Bukefalos 28 år!

Att gå in för att sabba

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Att gå in för att sabba

ainasoja skrev:
Dom flesta på Buke har nog något att skämmas över som dom skrivit.

Även om dom som du skriver om tar åt sig så tror jag inte att dom lär sig någon något pga en tråd om ämnet.

Nä kanske inte, vad vet jag men värt ett försök, eller kanske det är så att jag behöver få skriva av mig mina känslor, vilket jag väl har rätt till?

Och ja, jag har oxå skrivit saker som jag skämms över, men försöker lära mig av mina misstag
 
Sv: Att gå in för att sabba

Ja du får skriva om det om du känner att du vill det, det gör inte mig något :)

Jag menar bara att jag tror att dom som gjort detta ( om det har inträffat) tror jag inte kommar att lära sig något av en tråd, man måste nog ta till hårdhandskarna på engång och få bort dom helt under en tid för att visa att man inte tolererar sånt betende.

Jag har inget emot att du skriver en tråd om det men jag tror inte att dom lär sig något av det.

Så vi är fullt överens om att det är nick som bara kommit till för att sabba för andra är dåligt gjort!
 
Sv: Att gå in för att sabba

MrNiceGuy skrev:
Det är inte första gången och tyvärr inte heller sista gången som det blir sådana här "stormar", vissa verkar ha svårt att hålla sig på vettiga nivåer i sina inlägg...

Man kan hoppas att personerna som denna gång ( eller igen i vissa fall) blivit avstängda tänker genom hur andra människor uppfattar dem, skulle de själva vilja bli utsatta på det viset som de utsätter och baktalar andra på forumen? Misstänker att svaren är nej där...:smirk:

Nu hoppas jag på trevligare stämning et tag, inte för att jag skriver många ord här, men läser mycket och man blir på gränsen till nedstämd ibland när man tittar in här en sväng och hoppas på lite rolig/intressant läsning!



Och här är väl ett exempel på ett sådant nick som kommit till just enbart av den anledningen :smirk:
 
Sv: Att gå in för att sabba

*lånar*
Är det någon speciell tråd det handlar om?
*nyfiken och sugen på popcorn* :angel: :angel:
 
Sv: Att gå in för att sabba

:angel: :angel: :smirk: Du kanske inte är rätt person att yttra dig i detta fall.
 
Sv: Att gå in för att sabba

är inte du, personen bakom nicket bannad som ett annat nick?
 
Sv: Att gå in för att sabba

Och även det nya nicket blev bannat.... :D
Moderatorerna gör ett jättejobb, med att hålla efter troll och sånna här oknytt, som har flera olika nick.. :banana:
 
Sv: Svarar här också !

Narcissa__Malfoy skrev:
Borde det inte vara den som ljugit och baktalat andra som ska bli avstängd längst?

Ja, det tycker jag också!
Men det finns tydligen ett "innegäng" på Buke som klarar sig undan med i stort sett vad som helst och hela tiden... :mad:
 
Sv: Svarar här också !

Mona skrev:
Ja, det tycker jag också!
Men det finns tydligen ett "innegäng" på Buke som klarar sig undan med i stort sett vad som helst och hela tiden... :mad:

"Innegänget" (vilka de nu än är) vet jag då sören om de klarar sig bättre än andra, jag tycker där emot att enstaka personer kan gå mer över grännsen och vissa kan i princip inte ens närma sig den innan de blir avstängda, och det tycker jag är helt uppåt väggarna! Regler ska vara lika för alla, men så är det tyvärr inte och det märks TYDLIGT!!
 
Sv: Svarar här också !

De användare jag ser som beter sig vid för många tillfällen stängs av. Användare där i princip samtliga inlägg är elaka eller bryter mot reglerna. Ofta nya användare med tiotals inläggs stängs oftast av direkt.

Personer som beter sig illa men vars inlägg jag inte läst eller sett stängs inte av erftersom jag inte sett deras inlägg.
Ni som anser att vissa stängs av men inte andra, hör av er och påpeka vilka inlägg det gäller, enklast genom att klicka på den lilla varningstriangeln som finns vid varje inlägg.

Användare som tidigare varit avstängda blir avstängda betydligt enklare än de som inte blivit det. De borde ha lärt av den tidigare avstängningen, hade man hoppats.

Hör gärna av er via PM om det är någon speciell användare ni anser skapar dålig stämning så lovar jag hålla lite extra koll på dem.

Självklart kan det vara så att det är fler som borde ha stängts av tidigare, det är lätt att missa när man inte läser alla inlägg. Dock har alla som stängts av verkligen samlat ihop till en avstängning.
 
Sv: Att gå in för att sabba

Men varför har Narcissa__Malfoy helt plötsligt blivit avstängd? Det hon har skrivit här och det jag har sett hon skriva i den andra trådarna i hennes "arkiv" är ju inga farliga inlägg, är lite smått förvånad! :confused:
 
Sv: Svarar här också !

Man får kanske börja annvända den lilla varningstrianglen lite oftare då... Fast det är man i bland lite för lat för att göra, typ.. ;-)
 
Sv: Att gå in för att sabba

Ja, samma här?? Hon var här sent igårkväll och såvitt jag fattade det så åkte hon till Jordanien imorse. Blir man bannad om man åker på solsemester i höstmörkret? :confused: ;)
 
Sv: Att gå in för att sabba

Fast om jag får erkänna det så hade jag klubbat ner henne (om jag hade bott närma henne) och tagit hennes plats till Jordanien, jag hade inte tvekat en sekund.... :devil:

fast i och för sig, man kan ju stänga av hon med... :angel: Fast det är lite svårare att knycka hennnes resa då.
 
Sv: Att gå in för att sabba

Eller så tyckte Gunnar att jag kläckte ur mig så mycket strunt när jag var på Cypern häromveckan att man i fortsättningen nekas åtkomst under semestern? :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 400
Senast: Farao
·
Övr. Katt Så jag har ett fritidshus på landsbygden och en katt som inte är så väl anpassad till livet i utomhus. Men hon är ändå väldigt nyfiken...
2
Svar
23
· Visningar
706
Senast: GoLightly
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 539
Senast: MML
·
Övr. Katt Har en 11 månaders bondkatt som varit inne hela livet. Steriliserad hane. Nu har han fått börja komma ut i koppel och älskar det. Så...
Svar
1
· Visningar
852
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp