Bukefalos 28 år!

Beach 2013, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del IX

Do!
Kan tänka mig att lite spenat till hade funkat fint också, men hade ingen hemma.

Kan apropå nåt helt annat också meddela att träningsvärken har kommit från passet igår och den är INTE nådig :D Bör ha gjort något rätt alltså, haha.
 
Sv: Beach 2013, del IX

7.56 km är för övrigt promenerade så här innan jobb. Kortare än planerat men klämmer nog in en halvtimme på rasten och ska sen springa hem också :)
 
Sv: Beach 2013, del IX

Shit vad du är ambitiös! Jag är avundsjuk. Hatar att vara tvungen att ligga still. Om jag får välja det själv gör jag det gärna, men inte när jag måste :p
 
Sv: Beach 2013, del IX

Snöggt!!

Själv har jag just satt i mig 500g vindruvor i ren tristess, vill ha den där satans tvättstugenyckeln nu! (massor av tvätt, gah)
Behöver komma ut på den där pw'n också, och tänkte klämma in lite övningar när jag går förbi utegymmet...

Någon med lite tips på hur man ska dela upp övningarna?
2-split, 3-split? Anything?

Ska väl försöka träna 4-5ggr/vecka, men det lär bli lite olika...
 
Sv: Beach 2013, del IX

Surt. Men det borde väl lösa sig när du kommer igång som vanligt igen?

Kl
Blir en springtur senare ikväll. Ska bli skönt, blivit lite för mkt sötsaker idag :o Onödigt!
 
Sv: Beach 2013, del IX

*kl*

Dags för min dagliga dos av träning. Blandade nyligen till min första pwo och det sticker över hela kroppen, tom öronen haha O_o Får hoppas att det slutar efter ett tag för jag får snart ryck på mig själv.
 
Sv: Beach 2013, del IX

Haha!

Precis gått en lugn promenad in till stan för att fixa lite bankärenden och klipptid, köpte mat på vägen hem men stod emot godissuget och köpte bara lättkesella och apelsiner. Har sjukt ont i hela kroppen, jävla träningsvärk:cautious:

Så nu blir det en varm och lång dusch! Dusch = vatten = väldigt beachigt:D
 
Sv: Beach 2013, del IX

KL

Ingen motion idag(eller ja, typ 2 km promenad allt som allt :p)

Skulle gått hem från tåget, men hade glömt hörlurar och dessutom började det regna och åska :p
 
Sv: Beach 2013, del IX

:D

Bra jobbat att stå emot sötsug! Jag tar mig inte ens upp ur soffan; så fort jag reser mig börjar hjärtat gå i 120 och "fladdra". Känns jätteobehagligt!

Nu får du bädda ner dig i soffan! ;)
 
Sv: Beach 2013, del IX

kl

Underbart pass idag! Känner mig nästan euforisk just nu haha. :D
Körde först ett tungt pass intervall på crosstrainer. Därefter var det mage.
Först benlyft, gjorde sammanlagt 6x20= 120! Sedan sneda crunches där man möter armbåge mot knä 6x20=120. Var inte ens trött efter dessa men jag brukar ligga långt ifrån så mycket så jag vill inte veta hur min träningsvärk kommer vara imorgon.
Om man jämför med mina vanliga sets som ligger på 3x10 totalt vardera och vara helt slut efter så kan jag ju lugnt säga att jag gjorde bra ifrån mig :D
 
Sv: Beach 2013, del IX

Vilken skillnad! Du är superfin! :)

Lorden: Tråkigt att vara sjuk! Hoppas det går över fort! Anmält dig till varvet än? ;)

KL

Jag har varit ute och sprungit en runda. Det var INTE skönt. Äckligt varmt och tungt i luften. Men jag sprang hela passet som planerat, och det är jag sjukt nöjd med.
 
Sv: Beach 2013, del IX

Bra jobbat både du och Congeria!

Ja, det suger apa att vara sjuk, speciellt när man vill komma igång igen. Plus att jag inte har rååååd att vara sjuk :p

Nej! Började fylla i informationen igår men insåg att jag behöver sitta vid datorn för att kunna betala. Ska göra det vilken dag som helst ;)
 
Sv: Beach 2013, del IX

Ja så är det ju, det kändes bara så nattsvart igår. :p Känns som om en massa har gått fel i veckan och just nu känns det som om hela helgen kommer skita sig. Jag som hade så bra planer! Eller ja, skulle göra det jag oftast gör när jag är ledig nu för tiden... Vandra på vackra platser och fågelskåda. :D

Nej jag är inte på praktiken, jobbar på ett forskningsprojekt vars syfte är att bevara den tjockskaliga målarmusslan. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 597
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 192
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 980
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 944
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp