Bukefalos 28 år!

Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.

LindgrenV

Trådstartare
Jag höll på att inleda tråden med att skriva "KL" :cautious::o

Fortsätt kämpa mina tappra beachkompisar!!

/Mvh Har precis ätit en kärleksmums på jobbet. Det var gott.
 
Sv: Beach 2013, del XI

Mmmm gott!

Jag kom ut på min pw!
12.36km
+
5x10 push-ups (on knees)
5x10 one arm plank
5x10 burpees (blöööörgh)
5x10 plank chest touch
5x10 shoulder press

:D WOOOP! :bump:
 
Sv: Beach 2013, del XI

Jag sitter i soffan och kurerar mig, i morgon ska jag inte ha ont i halsen. Så det så!
 
Sv: Beach 2013, del XI

Dagens motion blev först 2,6 km promenad med sambon nu i eftermiddags, och sen på kvällen tog jag fram cykeln för en tur. Det blev 11,5 km på grusväg, knöliga stigar och till och med lite sand bitvis. Jobbigt men kul!

Mysigt i kvällssolen :)
1502A9F2-1391-4B92-8335-5CBEAEE7A161-13460-000012C9F5611E23_zps9279cf64.jpg
 
Sv: Beach 2013, del XI

Jag funderade fram och tillbaka en miljon gånger, rommerska siffror är uppenbarligen inte min starka sida :angel:
 
Sv: Beach 2013, del XI

Haha. Hur kommer det sig att alla trådar där du och jag är med lyckas bli fel siffror på?! (OT-tråden för en evighet sedan...) :D
 
Sv: Beach 2013, del XI

Haha det måste vara vår grej :p Kanske är våra hjärntomtar som ställer till det!?!? Jag lyckas ju uppenbarligen inte ens när siffrorna är bokstäver :cautious:
 
Sv: Beach 2013, del XI

+1!

Jag ska inte jobba imorgon heller (apsur för det då jag blev erbjuden ett dubbelpass = dollartecken i Glennerlårdens ögon)!

Men orkar jag så blir det kanske en promenad i vändans lugn takt. Idag har har gått till badrummet och tillbaka. Ca 6 meter tur och retur... :angel:
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag höll på att inleda tråden med att skriva "KL" :cautious::o

Fortsätt kämpa mina tappra beachkompisar!!

/Mvh Har precis ätit en kärleksmums på jobbet. Det var gott.

Haha, och jag läste Beach 2013, XL - och tänkte "ÅH, en tråd för folk med strl XL" haha...

Nåja.. Får man joina? Brukar smygläsa dessa beachtrådar men har sällan något att komma med själv. Dock har jag kommit igång med träningen nu igen och satsar på beach 2014.
 
Sv: Beach 2013, del X

Välkommen!

Ullo: Snäll moderator :)

kl
Woho, ny tråd!
Jag ska ut och springa men är trött. Och har ätit för mkt sött. :banghead: Inte ens gott.
Peppa mig, någon!?
 
Sv: Beach 2013, del X

+ LindgrenV

Weeyy tack hörrni! ;D
Och bara därför ska jag ut och ta en PW med min pålle strax!
 
Sv: Beach 2013, del X

Nåja.. Får man joina? Brukar smygläsa dessa beachtrådar men har sällan något att komma med själv. Dock har jag kommit igång med träningen nu igen och satsar på beach 2014.

Själv smög jag in utan att fråga, så var det med den hyfsen :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 602
Senast: Hazel
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 966
Senast: Niyama
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 669
Senast: jemeni
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 689
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp