Bukefalos 28 år!

Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Jag ska göra vegetarisk lasagne sen! Mmmm det är så gott, längtar! :D Kanske inte det nyttigaste i världen men gott om nyttigheter...
 
Sv: Beach 2014

Jag har haft en fruktansvärd helg. Slet av ett nagelband i fredagskväll, och låg vaken hela natten mot lördag med bultande smärta i hela fingret, jag skojar inte om jag påstår att det gjorde lika ont som när jag bröt benet för några år sen. Hur kan en så liten "skada" göra så ont? Upp på det förkylningen från helvetet och ösregn utanför fönstret, inte alls sugen på att göra någonting idag. Jag ska stanna inne och titta på säsongsstarten av Solsidan. :D
 
Sv: Beach 2014

Samma här, ang höstångest.

Kl
Har varit ute 1, 5 timme och hade gärna varit ute hela dagen. Riktigt härligt ute! Nu blir det dock jobb, sista gången på det stället. Ser fram emot lite ledigt nästa vecka och sen bara jobba på ett ställe.

Haft ont i halsen i helgen men hoppas på att kunna gå på spinning och core imorgon. Ska försöka få med sambon på box på tisdag också :)
 
Sv: Beach 2014

Men åh vad gott!! Synd att du inte bor närmre så man kunde våldgästa :angel:

Det lät gott!! Lasagne är underskattat!

Muppia: jag köpte grädde för att kunna göra pannkakor i veckan:)

ef302c42398f11e38d2722000a1f8fa0_7.jpg


Är nog inget för de som räds kalorier kan jag tänka mig, jag gjorde vanliga pannkakor, det enda speciella är att jag lagt på chokladkvargen :d
 
Sv: Beach 2014

Grattis! Som dottern min hade sagt: "vilken lyx!" :D Förstår att det måste göra massor för träningen under vinterhalvåret.

*kl*
Jag gick nästan 4 km med dottern i vagn idag, i ett lagomt tempo. Hade gärna hängt med cili till gymmet också men jag åka till Arlanda och hämta familj nu istället :(
 
Sv: Beach 2014

Jag fyllde 25 i torsdags så igår hade jag kalas med släkten o lite vänner. Blev en sen kväll, var hemma vid 2 och i säng vid 4.. Idag var vi iväg och åt söndagsmiddag på ett hjorthägn som serverade massa viltdelikatesser till förrätt och sen hjortfile till huvudrätt:d Äppelkaka o kaffe på det så var jag mycket nöjd l belåten:D Drabbades av akut trötthet när jag kom hem och har sovit en timme och nu ska vi nog dra till gymet om en stund:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Efter många nöjda år med Boxer så är nu vårt förhållande helt slut. Jag har sagt upp abonnemanget. Först så slutade mitt Tele2 Play...
2
Svar
29
· Visningar
1 386
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 332
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 943
Senast: Madalitso
·
Samhälle Människor verkar i allmänhet haka upp sig på de närmaste små detaljerna. Och missa hur de stora sammanhangen påverkar de villkor som vi...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 495
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp