Bukefalos 28 år!

Beach 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Byggde ihop yngsta dotterns bob förut som hon fick av tomten. Det snöar en del här idag så hoppas på att kunna inviga den snart :D Tänkte prova låta hunden dra den sen (utan någon på) så hon får träna lite i alla fall.

Vi blir barnlösa ikväll och tänkte åka och shoppa en våg :D Behöver lite annat på samma affär så det passar bra när vi kan åka utan ungarna.
 
Jag är instängd! :eek: Sjön har stigit till oanade nivåer under dagen, så nu ligger vår väg under vatten. Insnöad har jag hört talas om, men isolerad på grund av högvatten har då aldrig hänt på de 26 år vi bott här. Kan bli... Intressant att försöka ta in hästarna ikväll.
 
Jag är instängd! :eek: Sjön har stigit till oanade nivåer under dagen, så nu ligger vår väg under vatten. Insnöad har jag hört talas om, men isolerad på grund av högvatten har då aldrig hänt på de 26 år vi bott här. Kan bli... Intressant att försöka ta in hästarna ikväll.

Jag blev tvungen att gå in på svt och läsa, det fanns bilder där också och jösses! Glad att jag just nu befinner mig längre norrut och i inlandet... Hoppas ni klarar er bra och inte får in vatten i huset eller i stallet. Och att det inte fryser på innan det har sjunkit undan. Annars får du ta fram skridskorna! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jahopp. Vi kör väl igen då. :D *** Bukes bästa tränings-, kost-, pepp- och välmåendetråd rullar vidare! Gamla och nya medlemmar är...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
74 309
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som...
99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
70 998
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Shop to you drop, del 4
  • Kattbilder #9
  • Katter med olika foderbehov

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp