Behandlad som luft....

Fortsätt stå på dig. Arbetsgivaren har skyldighet att vara delaktig i rehabilitering.
Har du varit hos läkare än?

Jag mår sakta bättre och har återfått energin och intiativförmågan. Känner fortfarande av stress-symptom som lite störd sömn och så men det är så fantastiskt at tha lite energi och livsglädje igen att det inte känns så farligt.
Väntar ju själv på mitt kommande rehabmöte och är sjukskriven på hetid fram till dess.

Men jag orkar rida igen OCH hålla ordning hemma. Det känns helt fantaistiskt i jämförelse med hur det var för några veckor sedan. Nu känns det som jag är på väg upp på banan igen :)
Så skönt att du mår lite bättre! Tänk vad det är mycket att orka med......jobb, hem, barn, djur, sin partner osv. osv..... Men det är väl för mycket måsten man måste skala bort! Kram till dig!
 
Vi har en kollega som snart kommer tillbaka från sjukskrivning, och vi känner oss ganska oroliga för hur vi ska vara för att det ska bli rätt.
Det känns som att "som vanligt" inte är det bästa alternativet direkt...

Jag skulle tro att dina kollegor är avvaktande för att de är osäkra och rädda för att göra fel.
Jag är sjukskriven i perioder pga min reumatism och jag lovar att ett enket "vad kul att du är tillbaka" är bland det bästa man kan få höra.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 153
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 905
Senast: Snurrfian
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 336
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 105
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp