Bilder på egenbyggda boxar hitåt!

Sv: Bilder på egenbyggda boxar hitåt!

Jätte tjusigt! :)

Tack! :D Stallet är litet men funktionellt, och luften är bra. Detta är egentligen mitt provisoriska stall :angel:. Det är meningen att jag ska ha stall där vi har vår ko-lagård. Någon gång när jag får loss pengarna bara... och så ska man orka riva det gamla och bygga nytt. Det är ju rätt slitit att bygga stall. Dock blir man väldigt inspirerad när man läser denna trådet - finns hur fina stall som helst!

/Lizzie
 
Sv: Bilder på egenbyggda boxar hitåt!

HPIM1499.jpg

Faan va snyggt :love:
 
Sv: Bilder på egenbyggda boxar hitåt!

Vi håller på och bygger vårt stall för tre hästar (går att sätta upp en vägg till och få fyra boxar)... Det är såå roligt att greja och äntligen bygga åt sig själv, som man själv vil ha det! :bump:

Det är inte "guld och diamanter", men jag kommer tycka så mkt om det. Funderar på grått nertill och vitt upptill... några andra idéer? På nedersta bilden syns även den blivande sadelkammaren.

Taget från ingången:


 
Sv: Bilder på egenbyggda boxar hitåt!




(saknar krokar & skylten, men bilden är för ett tag sedan)
 
Sv: Bilder på egenbyggda boxar hitåt!

Ser såå snyggt ut! Vart har ni hittat gallrena? Dyra?..

'Hittegods', de kommer från rivningen av ett gammalt fint stall, vi betalade inte många kronor per styck men det var lite jobb att få iordning dem. En bekant har hittat samma på Näfveqvarns Bruk. Ingen aning om de har fler.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 169
Senast: Ridinglady
·
Hundavel & Ras Hejsan, skulle behöva lite rastips på en hund ni tror skulle passa mig. Har tidigare haft boxer och älskar rasen men pga sjukdomsrisken...
2
Svar
33
· Visningar
2 711
Senast: Åsa A
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 104
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 350
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp