Bukefalos 28 år!

Bildtråd nr 8!

Senaste på mig! Från jobbet igår då vi fick en ny liten alpackabebis. Jag kollar om han har mjölmustasch eller inte då vi var lite osäkra på om han hade lyckats dia eller inte. Finaste liten! :love:

10533714_875590632470418_1441146988724307705_n.jpg
 
Tack Lordis! :love:
Det är så kul att få spexa lite med min kompis, hon är så duktig. Speciellt som hon i torsdags när vi fotade var två dagar före BF och klättrade på bord och soffor för att få bra bilder :D
Vi ska nog samarbeta lite i framtiden när jag blivit MUA! :bump:
 
@nyponros wow! Jättefina bilder! Det är så häftigt att se hur någon annan än en själv kan fånga ens utseende på ett helt annat sätt än man själv. Coolt!
 
Tack @nexxa !
Det är verkligen sant, jag känner inte igen mig själv alls på vissa bilder, det blir en helt annan person när det inte är selfies eller när jag ser mig själv i spegeln. Jag stör mig mest på asymmetrin i mitt ansikte men det är väl en vanesak :p
 
@nyponros var glad för asymmetrin! Jag med flera provade ett program där man fick se hur man såg ut med identiska ansiktshalvor och vi såg inte riktigt kloka ut, speciellt jag såg ut som en utomjording eller något :o
Min bror däremot såg man ingen skillnad på, så han är väl någon modell med perfekta drag eller nått:p
 

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 227
Senast: Cattis_E
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
62 63 64
Svar
1 268
· Visningar
48 387
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
3 738
Senast: Valle
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
64 767

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp