Bildtråd nr 8!

Jag och min vapendragare. :love:

12_by_tontorollostorm-dab8kox.jpg


4_by_tontorollostorm-dabchrh.jpg
Underbara bilder!
Länge sedan man såg er dalmatiner, är det bra med honom?
 
Planen med den här risiga bilden var att jag ville föreviga hur långt mitt hår är just nu, och hur fina vågiga lockar jag fick till den dagen. Tänkte inte på att det inte direkt syns så väl med svart hår på en svart tröja när det dessutom är taskig kvalitet på bilden (som inte ens fick med längden). Men jag tar så sällan kort på mig att den får vara med ändå. Notera att det är samma frisyr som min avatar, trots att den ritades för tio år sedan!
20160915_174752_zpsj2uwiboq.jpg
20160915_174752_zpsj2uwiboq.jpg
 
Planen med den här risiga bilden var att jag ville föreviga hur långt mitt hår är just nu, och hur fina vågiga lockar jag fick till den dagen. Tänkte inte på att det inte direkt syns så väl med svart hår på en svart tröja när det dessutom är taskig kvalitet på bilden (som inte ens fick med längden). Men jag tar så sällan kort på mig att den får vara med ändå. Notera att det är samma frisyr som min avatar, trots att den ritades för tio år sedan!
20160915_174752_zpsj2uwiboq.jpg
20160915_174752_zpsj2uwiboq.jpg

Du ser ut som Mary från Downton Abbey. :love:
 
@EmmaBovary Jag läste just din tråd på senior och beklagar verkligen :( Oavsett ditt hår, som ÄR fantastiskt i sig självt, så är du väldigt vacker!

Jag vet inte riktigt vad man ska svara på sånt, typ "tack för visat medlidande" låter ju så torrt och drygt ;) men det var snällt av dig, det uppskattas att höra sådant. Och tack för det andra också.
 

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 975
Senast: Cattis_E
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
59 60 61
Svar
1 213
· Visningar
45 006
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 400
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
97 98 99
Svar
1 966
· Visningar
62 850

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp